AirsoftVlogsNL op dit mooie forum

AirsoftVlogs

Well-Known Member
3 mei 2017
285
86
Trophies
7
Hallo allemaal,

ik heb zelfs al berichten gepost maar me zelf helemaal vergeten voor te stellen,

Ik ben dus al even lid en lees al even tijd mee,
Ik doe dus aan Youtube video's maken maar niet zoals zoveel alleen maar sniper...
Wil zoal Sniper, DMR, Assault en zelfs Pistol only video's maken
heb nu nog 2 camera's maar komt er ook nog 1 op me schouder,

Video's maken doe ik nu voor 1,5 maand en de eerste 2 a 3 vlogs waren qwa kwaliteit niet helemaal ju van het maar het wordt steeds beter,
Montage doe ik ook zelf en momenteel idd nog met Moviemaker,
Dit wordt straks bij meer succes ook aangepakt,
de Audio is nu een heel belangrijk punt voor mij tijdens het spelen en tijdens Vloggen

Ik ben zelf al 7 jaar rug patient en heb 7 versleten ruggewervels en zijn ook al volledig ingezakt,
ik doe nu 1 keer in de maand airsoften en hoop straks na veel training ook 2 keer in de maand te gaan!

https://www.youtube.com/channel/UCyUxl92AcHLOEFt4Q3mydDA

Dit is mijn kanaal en hoop ook dat ik van jullie wat kan leren!

Mvg,
AirsoftVlogs
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
daar ga ik dit weekend een vlog over maken,

ik sta hier met de Sniper
 

Bijlagen

  • 3 man in huis.jpg
    3 man in huis.jpg
    73,1 KB · Weergaven: 359
Welkom ;-)
Die gast rechts op de foto gelooft niet in magazijnwissels en doet New York reloads? :cool:
 
die snap ik even niet.... en iedereen bedankt!!
Die schutter rechts bij het raam heeft volgens mij twee sidearms (1x op heup, 1x op dijbeen). New York reload is meerdere sidearms gebruiken om geen lege magazijnen te wisselen, maar gewoon een volgende (volle) sidearm te pakken. Zie de scene in de Boondock Saints waar ze tegenover de hitman Il Duce staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
ooh zo hahahaha zo had ik het nog niet bekeken.... ik kijk nietzoveel naar de loadout van andere als ik in een BB gevecht zit
 
Hii welkom hier en had al het een en ander gezien van je .
Maar idd wat is zoal je loadout?
Naam zal ik niet eens vragen mr anonieme vlogger
 
ach.. ik ga er nu Fulltime mee bezig!
ik ga over 2 a 3 maanden proberen elke week een video te uploaden

en ga ook met meerdere mensen samen skirmen voor vette gameplay
 
@AirsoftVlogs ik weet niet of dit überhaupt al eens gedaan is, maar misschien zou je een meer een video kunnen maken over teamplay.
De meeste video's die ik zie zijn van lone wolf snipers die bergen hits maken. Maar alle geïnteresseerde mensen voor airsoft krijgen naar mijn mening een beetje scheef beeld van airsoft.
Geen idee of het mogelijk is hoor, ik weet ook niet wat je zelf speelt. Maar een video over teamplay lijkt mij een waardevolle aanvulling.
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
100% waar.

dat is ook zeker een ding wat op me lijst staat!
misschien zelfs al sneller dan verwacht,
Bedankt voor je feedback man!
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
@AirsoftVlogs ik weet niet of dit überhaupt al eens gedaan is, maar misschien zou je een meer een video kunnen maken over teamplay.

Dat is in ieder geval ook de insteek van mijn video's. Ik laat liever het samenwerken zien en de plannen die gemaakt zijn dan mijn eigen acties. Het enige dat hier nog ontbreekt zijn camera beelden van de mensen met wie je samenwerkt. Dus het samen skirmen met anderen kan hier zeker bij helpen.

Tof dat je het fulltime gaat doen! Die stap wil ik niet meer zetten met mijn fulltime baan waar ik het enorm naar mijn zin heb :) Ik had het als back-up als mijn tijdelijke contract niet omgezet werd in een vast contract gehehe twee jaar geleden.
 
@Jan bij jouw video's kan je dat idd goed zien, zoals bij die intro skirm in Ulicoten.

En ik hou me altijd aanbevolen om samen te skirmen ;)