AirsoftVlogsNL op dit mooie forum

Wie zou er eens een met mij kunnen skirmen en daarna alle beelden naar mij kunnen sturen?

Dan maak ik daar 1 grote video van
 
Als ik camera's had gehad wilde ik het best doen maar heb nog niks :(
Even sparen voor m'n camera setup.. helaas niet al te goedkoop. ALthans, hetgene wat ik wil
 
Sorry... als ik zo vrij mag zijn om onderstaande tekst te vertalen naar Youtuber-tekst:
Wie zou er eens een met mij kunnen skirmen en daarna alle beelden naar mij kunnen sturen?

Dan maak ik daar 1 grote video van

Wie wil eventuele inkomst-genererende video's naar mij opsturen zodat ik dat op mijn kanaal kan zetten en daar inkomsten over kan ontvangen?

't zal vast nog geen storm lopen... maar dat is eigenlijk wat je vraagt :p;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
ja daar lijkt het op...
maar Inkomsten genereren ga ik niet doen op dat soort video's waarvan ik beeld materiaal krijg van andere....

Het kan ook te gek he!
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Jan
het ligt er aan wat je een beetje wil @Tactical Bear ..
mijn camera setup was in het begin echt bagger... maar heb nu 1 camera gevonden... SJ4000 goeie kwaliteit en niet te duur
 
heb je inderdaad al verschillende keren voorbij zien komen.
Maar toch....WELKOM!

Leuk dat je Airsoft videos maakt, zijn er nooit genoeg van!
Ik hoop dat je rug goed hersteld en je vaker het veld in kan!

Tot op het veld.
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Net een paar van je vlogs bekeken :) ziet er goed uit!! Gaaf om zo een beetje de ervaringen van anderen te zien!!
 
dank je wel!

Het begin was ik erg benieuwd hoe het ging maar was een beetje bang zeg maar....
Maar nu ik ook wat betere camera's heb wordt het steeds makkelijker
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Vandaag bij Gladiaotr Sports geweest... maar wat een verschrikkelijk drama daar....

ik kom daar nooit meer! mijn Plan is dan ook zwaar mislukt
we zouden half 11 gaan spelen.... dat werd al 12:00 toen waren er geen bandjes..... geen regels.... mensen geen hit nemen



IK KOM DAAR NOOIT MEER
 
Tja gladiator sports is ook eigenlijk een paintball organisatie die denkt ook airsoft skirms te kunnen doen.

Wat wel kan is om een skirmen van airsoftheaven mee te pakken. Die maakt gebruik van het terrein van gladiator sports.
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Gladiator sports , slechte ervaringen mee ,al in de paintball tijd nu willen ze graantje mee pikken van het airsoft gebeuren ...nee niet mijn ding .
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs
Tja gladiator sports is ook eigenlijk een paintball organisatie die denkt ook airsoft skirms te kunnen doen.

Wat wel kan is om een skirmen van airsoftheaven mee te pakken. Die maakt gebruik van het terrein van gladiator sports.
Ja ze proberen geld te verdienen aan de Airsoft skirms.
Maar als je het terrein bekijkt is het een stukje grond wat volledig afgelegen ligt zoiets van:
Kijk we hebben hier nog een stukje afgelegen grond over.... brandnetels tot je oksels... en we droppen de Airsofters hier wel
 
Gladiator sports , slechte ervaringen mee ,al in de paintball tijd nu willen ze graantje mee pikken van het airsoft gebeuren ...nee niet mijn ding .
Ik en mijn vriendin hadden het na 30 min eigenlijk al gezien.
nu was de gene die officeel de skirms doet naar het ziekenhuis voor zijn vader... daar hebben we alle begrip voor maar of blaas het af... of neem het dan goed over.... dit sloeg echt helemaal nergens op...
 
Was dit dan ook de Skirm dat je haar ten huwelijk ging vragen? How did that go?
Niet... ik zou dit doen tijdens die brieving... maar had alles een dikke week van te voren geregeld..... dus mail contact gehad en alles uitgelegt... voor me zelf een plan van aanpak gemaakt.... en hoe of wat... maar er was geen brieving... we zouden om 10:00 naar binnen gaan... en 10:30 gaan spelen
dit werd pas 11:30.... terwijl er dan pauze zou zijn... de brieving ging... ja ik ken dit allemaal niet... het is jullie dag... maak maar 2 team en succes vandaag
 
Zo de knetter wat K*T... Dat is wel echt heel zwaar klote. Maar misschien maar goed ook dat je het niet tijdens de briefing hebt gedaan als de rest van de skirm ook zo waardeloos was. Dat had misschien ook het moment voor haar kunnen verzieken. Nu heeft zij er gelukkig geen weet van.

Nu moet je alleen wel weer een ander moment verzinnen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: AirsoftVlogs