Wie zou er eens een met mij kunnen skirmen en daarna alle beelden naar mij kunnen sturen?
Dan maak ik daar 1 grote video van
Wie zou er eens een met mij kunnen skirmen en daarna alle beelden naar mij kunnen sturen?
ik was daar samen met mijn vriendin haar eerste skirm!Was je daar met een groepje of alleen?? Was de leiding zo slecht??
Ja ze proberen geld te verdienen aan de Airsoft skirms.Tja gladiator sports is ook eigenlijk een paintball organisatie die denkt ook airsoft skirms te kunnen doen.
Wat wel kan is om een skirmen van airsoftheaven mee te pakken. Die maakt gebruik van het terrein van gladiator sports.
Ik en mijn vriendin hadden het na 30 min eigenlijk al gezien.Gladiator sports , slechte ervaringen mee ,al in de paintball tijd nu willen ze graantje mee pikken van het airsoft gebeuren ...nee niet mijn ding .
Was dit dan ook de Skirm dat je haar ten huwelijk ging vragen? How did that go?ik was daar samen met mijn vriendin haar eerste skirm!
Niet... ik zou dit doen tijdens die brieving... maar had alles een dikke week van te voren geregeld..... dus mail contact gehad en alles uitgelegt... voor me zelf een plan van aanpak gemaakt.... en hoe of wat... maar er was geen brieving... we zouden om 10:00 naar binnen gaan... en 10:30 gaan spelenWas dit dan ook de Skirm dat je haar ten huwelijk ging vragen? How did that go?