Alkmaar zoekt medespelers

Motorordonhans

Well-Known Member
23 okt 2014
485
190
Trophies
15
Hallo mensen uit Alkmaar of omgeving.Sinds een paar jaar doe ik aan airsoft.

In mijn directe omgeving zijn er weinig mensen die deze hobby met mij delen. Nu is het gewoon leuker om met een groepje naar een skirm te gaan. Ik kan mij aansluiten bij een team maar door mijn werk (om het weekend) is het lastig in te plannen.

Ik ben dus op zoek naar mede airsofters in de omgeving Alkmaar waarmee we als groepje kunnen deelnemen aan skirms. Het is niet de bedoeling om een team te starten. Het is nu eenmaal leuker om te gaan met mensen die je kent. Toch? Wezouden ook een groep op Whats app kunnen maken waar we voor een skirm even een rondje vragen wie wat en waar gaat skirmen?

Over het algemeen zoek ikzelf  de skirm dicht bij huis,  Assendelft of lelystad. Ik ben in het bezit van een auto dus meerijden is geen enkel probleem.

Mocht je in een zelfde situatie zitten als ik? Neem dan even contact op. Ik heb me hier al eens eerder voorgesteld. daarin staat te lezen wie ik ben en wat mij bezighoud.

Groet, Hans, de Motorordonnans

Hey Hans

Ik speel sinds kort met een vriend van mij Airsoft. Vaak sluit er ook nog een derde persoon aan. We hebben tot nu toe 2x met een skirm meegedaan bij Balls & Arrows in Lelystad. We komen zelf uit Haarlem. Ik ben het helemaal met je eens dat het leuk is om met mensen te spelen die je kent zonder verdere verplichtingen. Ik moet zeggen dat we bij de 2 keer bij B&A ook een hoop mensen tegen zijn gekomen die we eerder al een keer hebben gezien. Wij gaan toevallig 6 september naar RSL in Assendelft. Wellicht doe je daar ook aan mee en kunnen we eens kennis maken?

als je een beetje open bent, is iedereen in de airsoft wereld automatisch je vriend..

meest relaxte mensen die ik ooit ontmoet heb.. (uitzonderlingen daargelaten)

toch een goed plan om hier wat vasten buddy's te zoeken!

Hoi Nick en Flairsofter,

Bedankt voor jullie reactie. het lijkt mij leuk om af te spreken. Helaas lukt het mij 6 september niet. Ik ga de week erop naar assendelft. Zondag 13 september Maar voor een volgende keer kun je( of anderen) mij mailen op koppeshans@gmail.com.

Vast tot ziens!

Groet, Hans