Alvast even voorstellen :)

Thanx voor de tip @Maple , maar ik heb alles pas net in gang gezet... kan dus nog wel een paar weekjes duren en ik denk niet dat Gunfire zo lang zal wachten :)

(en misschien komen er in de tussentijd nog andere modellen bij :p)

Dus mochten jullie nog tips hebben m.b.t. replica's hou je niet in :)

@Maple wil graag beginnen met een AR om zo actief mogelijk mee te kunnen doen aan het spel. Later lijkt het mij ook leuk om er een sniper bij te hebben.

Budget is niet heel hard, maar ook niet onbeperkt :) denk dat 250-300 een mooi budget is om mee te starten.

Zoals aangegeven gaat op dit moment mijn voorkeur uit naar een M4 platform LVOA model, om wat specifieker te zijn heb ik op dit moment m'n zinnen gezet op de Specna Arms SA-V26:
http://gunfire.nl/product-dut-1152211477-SA-V26-Carbine-replica.html

Misschien kan je ook dan kijken naar de M4 range van E&L. Dat zijn echt goede replica's waar je zo niks aan hoeft te upgraden. En ze zijn grotendeels van staal gemaakt en daardoor erg stevig.

Misschien kan je ook dan kijken naar de M4 range van E&L. Dat zijn echt goede replica's waar je zo niks aan hoeft te upgraden. En ze zijn grotendeels van staal gemaakt en daardoor erg stevig.

Grotendeels valt wel mee maar de hele outer barrel en enkele kleine onderdelen wel, maar komt wel met een groot aantal interne onderdelen die een stuk beter zijn dan bij andere replica's in dit prijs segment en daardoor je goeie out of the box performance krijgt. Ik ben tevreden met de mijne :cool:

• Leuk
Waarderingen: Jan en Peter Boudewijn
Ik heb geen M4 platform maar wel een E&L (AK) en ben er heel tevreden over! Alleen geflathopped, voor de rest stock en 't schiet als een tiet (hee, dat rijmt!). Ik kan E&L ook aanraden, out of the box echt goed.

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn en Stey
Thanx voor de tips mannen :)

Helaas heeft E&L geen LVOA model... dat maakt het wel weer wat lastiger...

Gelukkig heb ik nog ff de tijd, dus het wikken en wegen kan beginnen :p