Je zou op een oude bril die beslaat tandpasta kunnen smeren. Dit gebruikt men in de duik wereld tegen het beslaan van een bril.
Of gewoon ouderwets op je bril spugen
Of gewoon ouderwets op je bril spugen
onderbroek
Als dreft een antifog coating aantast dan is het uberhqupt een schijt product. Sorry maar dat is echt de grootste onzin ooit.
Voor de rest zie ik niet waarom men zo moeilijk doet als iemand erop wijst dat een goede conditie en methode van adem halen bij kan dragen aan minder foging. Je zou ipv zo zuur te doen (want dat mogen wij ook nooit doen) het ook als iets positiefs zien en je hoeft er dan nog niet eens gebruik van te maken.
Daarbij ben ik het met dodgy eens als je het gemiddelde volk ziet lopen op skirms houden die een x00m sprint nog niet vol, maar wel allemaal stoer doen en lekker hun peukie roken.
Zo zuur doen ? De grootste azijnzeikerd zegt het als er iemand de positieviteit uit een topic haalt ben jij het wel .
Wat een mafkees
Voor de rest zie ik niet waarom men zo moeilijk doet als iemand erop wijst dat een goede conditie en methode van adem halen bij kan dragen aan minder foging. Je zou ipv zo zuur te doen (want dat mogen wij ook nooit doen) het ook als iets positiefs zien en je hoeft er dan nog niet eens gebruik van te maken.
Daarbij ben ik het met dodgy eens als je het gemiddelde volk ziet lopen op skirms houden die een x00m sprint nog niet vol, maar wel allemaal stoer doen en lekker hun peukie roken.
En die uitlating dan van jou : als je het gemiddelde volk ziet lopen op skirmshouden die een x00m sprint nog niet vol,maar wel allemaal stoer doen en lekker hun peukie roken.
Je voelt je nogal verheven boven de rest , steeds maar weer die aannames die kant nog wal raken .
Ik liep maar gewoon te lollen hoor @Rebelattack. Maar volgens mij had @Dodgy dat al wel door
Ik weet zelf als geen ander dat ik soms moet nadenken over hoe ik adem. Ik heb het namelijk wel eens gehad dat m'n sniperscope besloeg door dat ik te dichtbij uit m'n mond ademde... Super vervelend als je net iemand ziet zitten!
steeds maar weer die aannames die kant nog wal raken .
Ik liep maar gewoon te lollen hoor @Rebelattack. Maar volgens mij had @Dodgy dat al wel door
Hoofddeksel
Ook het dragen van een hoofddeksel zorgt er voor dat de vele warmte die je hoofd afstoot niet weg kan. Het afdoen van een hoofddeksel kan helpen om meer warmte kwijt te raken. En dat voorkomt beslaan.
@victor
De andere waar iedereen het over heeft is met thermo kleding. Dus dat is ook onzin, ik weet niet naar wat voor skirms jij gaat. Maar met Nederlands klimaat zie ik niemand in thermo kleding lopen. Tenzij je een hitte stuwing wilt.
Dus de waarheid zal ergens op 15 tot 20% liggen dan? Is nog steeds geen "vele warmte"