antifog oplossing die wel werkt???

Oh, er stond nog een setje geloof ik..en volgens mij kan je hun altijd een mail sturen met wensen, en dan regelen ze het voor je. Aangezien hun blijkbaar connecties hebben met de leverancier, moet dat vast lukken..

Edit: https://shop.reconbrothers.com/contact/
 
Ha, nee, maar heb ondertussen bij een Britse webshop de revision Desert locust met fan (zelfde als advertentie) met extra thermal lens gekocht. Afgelopen weekend gebruikt, en na klein beetje schuim verwijderen geen last van fog.
 
@Kevinvr

Ik heb recent de Desert Locust met fan besteld op je aanbeveling en ik ben benieuwd of je er nog steeds positief over bent. Zelf heb ik altijd last gehad van fogging, dus ik hoop dat het nu over is!
 
@Kevinvr

Ik heb recent de Desert Locust met fan besteld op je aanbeveling en ik ben benieuwd of je er nog steeds positief over bent. Zelf heb ik altijd last gehad van fogging, dus ik hoop dat het nu over is!

Zeker positief! Nu ik het schuim uit de randen heb weggehaald heb ik de fan niet altijd nodig. Wanneer ik dan toch merk dat ik een beetje fog begin te krijgen (meestal vanaf de bovenkant), dan zet ik de fan aan en dan is 't zo weg.

Ik ga zondag wel met een andere (dichter) helm setup spelen dus misschien dat ik dan wel continu de fan nodig ga hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: Seldomcalm
Ik sprak dit weekend welke ExFog gebruikt. Een klein ventilatorbakje wat je op de achterkant van je helm monteert en twee slangen die de hoeken van je bril in gaan om zo luchtcirculatie te regelen. 140,- ish euro volgens mij. Hij had nergens last van maar het is niet de meest "stijlvolle" oplossing. Die Fan goggles zijn dat al veel meer.

Verder zelf met mn Dye gespeeld. Flink lopen zweten en nergens last van. Ik begin mij toch steeds meer af te vragen of ik zo'n goggle nou wel zo nodig heb. Dye werkt hartstikke goed.
 
Als je 'n dye hebt en die goed bevalt dan zou ik die gewoon lekker houden.
 
Het is misschien iets minder tacticool die dyes, maar ik ga niet meer terug naar m'n goggle setup. Het gebruiksgemak en het niet foggen maken hem ideaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick en Kevinvr
Ik draag ook liever alleen een brilletje maar na een sniper bb op me slaap vanaf een metertje of 15 was ik om .

Ben ook bekent met de dye en die was super ook vanwege de vele grote ventilatie gaten .

Dus ik was om en kocht een goedkope Mitch 2000 helm boorde er vele 5 mm gaatjes in , plaatste aan elke kant een micro ventilatortje tér waarde van een paar euro en voila klaar was ik , wel een dure goggle en inderdaad ook het foam weggehaald (ESS Profile NVG) en het werkt 100% , das mijn antifog oplossing .

De hele dag mist kan je airsoft dag aardig bederven .

Robin.
 
Laatst bewerkt: