Soilz

Active Member
7 dec 2017
32
8
Trophies
4
Dag beste mensen, ik ben recentelijk begonnen met airsoft en bij 1 van mijn eerste skirms zag ik veel mensen met een side arm lopen, later die dag kwam ik er ook achter hoe handig die zijn :p.

Ik speel nu al een paar jaar Counter Strike en ben helemaal gek op de Glock, mede hierom wou leek het me onwijs gaaf om er een airsoft replica voor te hebben. Vervolgens ben ik gaan jagen naar een mooie G17 gen 3/4 en vond redelijk wat opties. Secutor Arms, Stark Arms, TM, WE, etc..

Nu was mijn vraag wat jullie de beste keuze vinden. Meer dan 150 wil ik eigenlijk niet kwijt. Ik heb verder ook geen kennis over het modificeren van replica's dus dit probeer ik voor nu ook nog te vermijden haha..

(Trademarks zijn voor mij niet zo'n heel groot probleem zolang de replica zelf ook echt een replica is :p)
 
Heb een WE Glock 2de hands gekocht echt een super ding nooit geen problemen mee gehad .
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Hey! Ik zou gewoon voor een Tokyo Marui gaan, dit is het beste wat er is. En op deze site: https://www.airsoftguns-europe.com/search-product/Glock Zijn er genoeg te koop voor jou prijs! Over de andere merken heb ik geen verstand, alleen weet ik dat WE een kopie is van de TM. Maar ik zou gewoon een Tokyo marui kopen daar ga je geen spijt van krijgen!
Bedankt voor de snelle reactie! De TM Glocks hebben toch geen metalen maar een polymeren slide?
 
Bedankt voor de snelle reactie! De TM Glocks hebben toch geen metalen maar een polymeren slide?

Klopt, heeft te maken met de japanse wet. Volgensmij is dit geen voordeel of nadeel, en als ik het niet verkeerd heb kan je vervangende sledes kopen als je dat zou willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Soilz
Klopt, heeft te maken met de japanse wet. Volgensmij is dit geen voordeel of nadeel, en als ik het niet verkeerd heb kan je vervangende sledes kopen als je dat zou willen.
Dat klopt, er zijn aftermarket parts!