G
Guest
@Sander
We hebben het allemaal wel eens en het hoort bij de sport. Ik heb mezelf maar aangeleerd om te bedenken dat ze iemand achter mij proberen te raken. Of dat ze mij niet hoorde door hun coms of misschien maakte hun gearbox te veel herrie. Het is natuurlijk een heel ander verhaal als het op 7 meter gebeurd ofzo.
Wat ook helpt is om gewoon naar die gasten toe te lopen en het even tegen ze te zeggen op een beschaafde manier. Meestal krijg je dan wel sorry te horen.
Dat akkefietje had ik op zaterdag.
Ik werd toen ook gehit door een salvo op full-auto , dus ik roep luid en duidelijk "HIT"
Meteen daarop kreeg ik nog 3 salvo's over me heen. waarop ik net zo hard roep "IK ZEG TOCH HIT ,, BEN JE DOOF OFZO" waarop die knakker dus zegt "pak je hesje dan anders krijg je er nog meer"
Ik ben toen maar ff naar de safety gegaan om af te koelen.
Als die knakker gewoon had gezegd "Ja sorrie ik hoorde je niet" of een andere smoes had opgegeven dan had ik het nog wel geloofd. maar dit ging mij te ver.
We hebben het allemaal wel eens en het hoort bij de sport. Ik heb mezelf maar aangeleerd om te bedenken dat ze iemand achter mij proberen te raken. Of dat ze mij niet hoorde door hun coms of misschien maakte hun gearbox te veel herrie. Het is natuurlijk een heel ander verhaal als het op 7 meter gebeurd ofzo.
Wat ook helpt is om gewoon naar die gasten toe te lopen en het even tegen ze te zeggen op een beschaafde manier. Meestal krijg je dan wel sorry te horen.