Balls & Arrows was weer top en spannend.

@Sander
Dat akkefietje had ik op zaterdag.

Ik werd toen ook gehit door een salvo op full-auto , dus ik roep luid en duidelijk "HIT"

Meteen daarop kreeg ik nog 3 salvo's over me heen. waarop ik net zo hard roep "IK ZEG TOCH HIT ,, BEN JE DOOF OFZO" waarop die knakker dus zegt "pak je hesje dan anders krijg je er nog meer"

Ik ben toen maar ff naar de safety gegaan om af te koelen.

Als die knakker gewoon had gezegd "Ja sorrie ik hoorde je niet" of een andere smoes had opgegeven dan had ik het nog wel geloofd. maar dit ging mij te ver. 

We hebben het allemaal wel eens en het hoort bij de sport. Ik heb mezelf maar aangeleerd om te bedenken dat ze iemand achter mij proberen te raken. Of dat ze mij niet hoorde door hun coms of misschien maakte hun gearbox te veel herrie. Het is natuurlijk een heel ander verhaal als het op 7 meter gebeurd ofzo.

Wat ook helpt is om gewoon naar die gasten toe te lopen en het even tegen ze te zeggen op een beschaafde manier. Meestal krijg je dan wel sorry te horen.

Jammer! Heb je helemaal gemist @Roelof! Behalve dan met de bb's zo te zien haha :P 

Dat was niet de bedoeling uiteraard om m op je bril te zetten. Waarschijnlijk ergens in de jungle gebeurd en kon ik niet zien waar ik op schoot? 

Jammer! Heb je helemaal gemist @Roelof! Behalve dan met de bb's zo te zien haha :P 

Dat was niet de bedoeling uiteraard om m op je bril te zetten. Waarschijnlijk ergens in de jungle gebeurd en kon ik niet zien waar ik op schoot? 

Maak je niet druk Jan hoort er gewoon bij hoor haha. Ik liep rond in zoon leaf ghillie. Het was op het  nieuwe veld en je liep samen met een team maat die eerst gehit werd en jij had een pizza doos in je handen. Ik liep nog even naar je toe en we hadden heel even gepraat.

Dit was op plus minus 10 meter kan ook 15 zijn geweest, ik stond alleen niemand stond achter me. Jeroen en Bart stonden 5 meter naast me. Ik riep zo hard hit dat ze het in Enkhuizen konden horen, je kan mij niet wijsmaken dat ze het niet gehoord hebben. Ik denk ook niet dat dit onsportieve gedrag bij de sport hoort. En nee dit hebben we niet allemaal wel eens.

Ik baalde zaterdag nogal dat ik iemand behoorlijk in zn gezicht raakte.  Paar keer sorry geroepen maar die dude was niet blij. Hij riep nog, niet op gezicht richten ja pffff lastig met full auto etc. Gezichtbescherming is toch wel een dingetje hoor.

Ik ben het hele weekend geweest en heb me prima vermaakt ,ik zat bij team bravo blauw. Ik vond de missies wel leuk maar het was af en toe een gaos met veel misverstanden maar dat was zo weer opgelost.Wat betreft het geraakt worden in je gezicht of op andere onprettige plaatsen ,het kan gewoon gebeuren en dan moet je niet lopen mekkeren.Ik ben zelf drie keer vol op mijn lip geraakt en ga dan gewoon door.Iemand expres in het gezicht raken is een andere zaak en verbale misdragingen en je hit niet nemen ,zijn dingen die niet mogen kunnen, ik spreek iemand als ik het hoor daar ook gewoon  op aan.

Maar ik vond het weekend erg gezellig en heb veel gelachen en kan nu eindelijk wat wat mede airsofters van gezicht

Aaaah Roelof! Dan weet ik wie je was haha. Ja die kon ook bijna niet anders omdat je ging liggen achter een boom. Maar mooi dat je het sportief opvat. 

Je had ons mooi te pakken daar ja. Zag wel wat mensen staan op de weg terug met mn dozen, maar had niet gezien dat ze gehit waren. Toen pakte je mn teammate waardoor ik alleen achter een boom kon duiken en hopen op t beste haha xD nice play

Ik heb de 25ste mn eerste skrim gehad en ik vind het echt geweldig! Ik ben aan het wachten tot ik kan betalen voor mn pasje en dan de spullen aanschaffen en kan ik ook knallen!

Tot snel!