Barthezz stelt zich voor

Barthezz

Member
31 mei 2018
14
3
Trophies
2
Hi toekomstige airsoft collega's!

Ik ben Bart, 33 en kom uit de buurt van Waalwijk. De afgelopen weken heb ik mij al flink ingelezen in de wereld van Airsoft. Het kriebelt al veel langer, maar ik zat nog op voetbal (daar ben ik dan ook per direct mee gestopt).

Ik heb altijd al wat met het leger/WW2 gehad en nu al spijt dat ik nooit eerder ben begonnen. Ik heb geen ervaring met Airsoft, maar wel regelmatig een potje lasergamen of paintball gespeeld. In die vormen mis ik de tactiek, samenspel en goede/grote buitenlocaties.

Het plan is om de komende tijd geregeld een potje te spelen met een huursetje op de velden van ''dark forest" en "wild mountain". Aan jullie de vraag: Zijn dit een beetje druk bezochte velden (zonder dat je tussen de bedrijfsuitjes loopt)? En als het echt zo tof is als de youtube filmpjes doen geloven wordt het tijd voor eigen replica's + nabv pas.

Sidearm ben Ik al wel uit: tokyo marui hi-capa 5.1.
Primary: sowieso een assault rifle m4 based, maar ik lees heel gemengde verhalen over gbb in deze klasse ( ik hou wel van wat realisme). Is onderhoud echt zo hevig t.o.v AEG? Als ik filmpjes bekijk geen rocketsience.. ben redelijk technische dus daar maak ik mij dan ook niet druk over.

Qua Gear koop ik langzaam iedere maand wat. Ben alvast begonnen met een paar handschoenen. Goede schoenen had ik gelukkig al!

Tips/adviezen zijn sowieso welkom.

Thx,

Gr Bart
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum, deze velden worden wel redelijk veel bezocht en zijn best populair, maar het is natuurlijk niet elke dag even druk. Bedrijfsuitjes zul je überhaupt weinig tot niet tegen komen gezien dit vaak prive evenementen zijn en veelal toch wel binnen. Voor de rest gebruiken wij het woord w@pens liever niet om geen verwarring te veroorzaken.
 
Welkom op het forum, deze velden worden wel redelijk veel bezocht en zijn best populair, maar het is natuurlijk niet elke dag even druk. Bedrijfsuitjes zul je überhaupt weinig tot niet tegen komen gezien dit vaak prive evenementen zijn en veelal toch wel binnen. Voor de rest gebruiken wij het woord w@pens liever niet om geen verwarring te veroorzaken.

Thx en aangepast! Voor mij zou het ook voor de weekenden zijn. Ik kan altijd een topic aanmaken in het skrim gedeelte om te weten wie er evt. gaan weekend x.
 
Welkom op het forum. Er zijn diverse topics met beginnertips en zeeën aan kennis hier op het forum.
 
Welkom bart! Je kijkt ook silo en nov @yt? Die lui die zijn dagen bezig voor goede kwaliteit shots, maar dat krijg je als sniper. Vgm is een assault class veel sneller en zit je voor in de frontline. Een hele andere playstyle. Maar ik ben ook nog nieuw dus kan je er vrij weinig over vertellen.
 
Welkom bart! Je kijkt ook silo en nov @yt? Die lui die zijn dagen bezig voor goede kwaliteit shots, maar dat krijg je als sniper. Vgm is een assault class veel sneller en zit je voor in de frontline. Een hele andere playstyle. Maar ik ben ook nog nieuw dus kan je er vrij weinig over vertellen.

Merci! Klopt, maar ik kijk vanalles over Airsoft. Heb ook wat van de desbetreffende velden bekeken en je moet het zelf eerst maar eens meemaken :)
 
Welkom Bart! Ik kan mij goed vinden in je verhaal. Het kriebelde bij mij ook al jaren en ik heb nu 2 weken geleden mijn VOG aangevraagd. Flink inlezen en kriebellend met wat mensen in contact komen om eens een rodnje mee te doen met een huur setje alvorens zelf mijn replicas aan te kunnen gaan schaffen. Je woont in Waalwijk? Ik in Rosmalen. Misschien kunnen we over een paar weken eens een keer een skirm meedoen samen als noob team :p:D
 
Welkom Bart! Ik kan mij goed vinden in je verhaal. Het kriebelde bij mij ook al jaren en ik heb nu 2 weken geleden mijn VOG aangevraagd. Flink inlezen en kriebellend met wat mensen in contact komen om eens een rodnje mee te doen met een huur setje alvorens zelf mijn replicas aan te kunnen gaan schaffen. Je woont in Waalwijk? Ik in Rosmalen. Misschien kunnen we over een paar weken eens een keer een skirm meedoen samen als noob team :p:D

Haha, klinkt goed! Ik ben overal voor in :)
 
Welkom!
Zowel Dark Forest en Wild Mountain zijn leuke velden waar vaak een leuke groep te vinden is.
Ik ga toevallig morgen zelfs weer een keer naar Dark forest. :cool:
 
Welkom!
Zowel Dark Forest en Wild Mountain zijn leuke velden waar vaak een leuke groep te vinden is.
Ik ga toevallig morgen zelfs weer een keer naar Dark forest. :cool:
oké, cool. Goed om te horen :) ik wil de 3e of 4e week van juni naar dark forest gaan. Komende weekenden helaas geen tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Welkom! Ik ben helaas niet zo thuis in gbbr's, maar je kan er genoeg informatie over vinden op het internet. Een gbbr heeft meer onderhoud nodig dan een aeg. Dat is niet omdat een gbbr zoveel onderhoud nodig heeft, maar omdat een aeg eigenlijk maar heel weinig nodig heeft. Een gbbr is eigenlijk simpeler dan een aeg intern: hamer slaat op gasmagazijn nozzle, gas gaat door loop en schiet een bb af en duwt de bolt naar achteren zodat een nieuwe bb word geladen. Je moet ze alleen meer smeren en ze zijn kwetsbaarder.