Begadi

Ghost

Member
25 feb 2022
5
0
Trophies
1
Wie heeft er ervaring met begadi
Ik ben een beginner en op zoek naar een goede replica (dmr)
Ik ben de hele week van huis en heb erg weinig tijd om te sleutelen en wil graag een goede dmr.
Wie kan mij helpen met goede tips of info over replica keuze
Bvd gr Hein
 
Hallo Ghost,

Even voor de duidelijkheid. Je titel zegt begadi en je tekst heeft het over een DMR.

Begadi heb ik enkel goede ervaringen mee (behoorlijk wat, maar daar kom je met deze verslaving nog wel achter ;) ).

Over een goede DMR.. Daar ga ik me maar niet aan wagen. :oops:

Succes met je hobby / project :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Je titel zegt begadi en je tekst heeft het over een DMR.
...en je post staat in het "Skirms"-forum... :rolleyes:

Begadi is (of was, ik ben er al jaren niet meer geweest) en mooie (en "Kleine") winkel, vlak over de grens in Duitsland waar ze Nederlands spreken. Het is een winkel zoals er in het verleden meer van waren en waar ze alle tijd nemen om je te helpen en goed kunnen adviseren.

Maar nogmaals: dit is mijn ervaring van (ik schat) zo'n 5 jaar geleden.
 
...en je post staat in het "Skirms"-forum... :rolleyes:
Ik denk dat een moderator dit ondertussen heeft aangepast. :)
Wie heeft er ervaring met begadi
Ik dus ook. Ik heb hier 2 keer iets besteld, vrij recent nog.
Mijn Cyma Gen 5 AEP komt hier vandaan. Omdat ik daar een replica kocht, moest ik eerst via een online tool met mijn paspoort een verficatie uitvoeren. zodat Begadi dat ik toch echt netjes kon zien dat ik al over de 18 jaartje oud ben. Eerste poging werkte dat alleen niet, de tweede wel. Beetje vaag systeem.

Verder is alles altijd keurig verzonden en heb je alles relatief snel binnen. Verder erg prettig dat je bij aankoop van replica's er al voor kan kiezen bepaalde upgrades uit te voeren. De extra wachttijd hiervoor was in mijn geval 'maar' 2 werkdagen, dus ik had mijn pakket binnen een week.

Weet wel dat als je een replica koopt in Duitsland, de replica's alleen single-only vuren als ze harder schieten dan 0.5 joule, vanwege Duitse Wetgeving. Wel is je replica daardoor voorzien van een F-mark, waarmee het mogelijk is om ook in Duitsland te skirmen.
Ik ben een beginner en op zoek naar een goede replica (dmr)
Ik ben de hele week van huis en heb erg weinig tijd om te sleutelen en wil graag een goede dmr.
Heel veel ervaring met DMR maken heb ik eigenlijk niet, maar ik kan je wel vertellen dat een goede DMR toch echt zelf in elkaar geknutseld moeten worden met behulp van upgrades. Als je weinig tijd hebt om te sleutelen moet je dit voor je laten doen (met mogelijk hoge kosten als gevolg) of is het beter om dit gewoon niet te doen en lekker assault te blijven spelen.

Ik mis verder in je post enige uitleg waarom je sowieso een DMR zou willen en of je specifieke voorkeuren hebt, dus ik laat het dan ook hier verder bij. :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix
Ik ben een fan van Begadi. Ja ze zijn duurder dan bijvoorbeeld gunfire vanwege de Duitsland tax/ f-marking. Ze zorgen er echter steeds meer voor dat je daar iets waardevols voor terugkrijgt, vaak in de vorm van upgrades. Upgrades die ze steeds meer zelf ontwerpen en maken voor degelijke prijzen.
 
Hallo,


Ik zou graag spullen willen bestellen bij ze maar ik wil eigenlijk niet mijn id op deze manier delen. Ik kan ook nergens online iets over deze manier van id controleren vinden. Als ik het ergens anders bestel kost het me een redelijk bedrag extra.

Zijn er meer mensen die deze manier van leeftijd checken een probleem vinden ?

Grt johan
 
Tja het is een keuze. Of meer betalen. Of een risico lopen met je gegevens. Maar Als je een kopie van je NABV-pas opstuurd naar alle buitenlands winkels, geef je ook al genoeg gegevens weg. Ik heb er in iedergeval al erg vaak wat naar tevredenheid besteld.
 
Maar Als je een kopie van je NABV-pas opstuurd naar alle buitenlands winkels, geef je ook al genoeg gegevens weg.
Hoi Eviltwin-NL

Klopt met je nabv geef je ook gegevens weg maar niet zoveel dat je er leningen ofzo mee kan afsluiten.

En bij Begadi staat duidelijk dat een nabv pas geen geldig legitimatiebewijs is. Dat zou ik namelijk wel doen.

Ik ga nog even nadenken.....

Bedankt voor je reactie.

Grt johan