Begadi

Ghost

Member
25 feb 2022
5
0
Trophies
1
Wie heeft er ervaring met begadi
Ik ben een beginner en op zoek naar een goede replica (dmr)
Ik ben de hele week van huis en heb erg weinig tijd om te sleutelen en wil graag een goede dmr.
Wie kan mij helpen met goede tips of info over replica keuze
Bvd gr Hein
 
Hallo Ghost,

Even voor de duidelijkheid. Je titel zegt begadi en je tekst heeft het over een DMR.

Begadi heb ik enkel goede ervaringen mee (behoorlijk wat, maar daar kom je met deze verslaving nog wel achter ;) ).

Over een goede DMR.. Daar ga ik me maar niet aan wagen. :oops:

Succes met je hobby / project :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Je titel zegt begadi en je tekst heeft het over een DMR.
...en je post staat in het "Skirms"-forum... :rolleyes:

Begadi is (of was, ik ben er al jaren niet meer geweest) en mooie (en "Kleine") winkel, vlak over de grens in Duitsland waar ze Nederlands spreken. Het is een winkel zoals er in het verleden meer van waren en waar ze alle tijd nemen om je te helpen en goed kunnen adviseren.

Maar nogmaals: dit is mijn ervaring van (ik schat) zo'n 5 jaar geleden.
 
...en je post staat in het "Skirms"-forum... :rolleyes:
Ik denk dat een moderator dit ondertussen heeft aangepast. :)
Wie heeft er ervaring met begadi
Ik dus ook. Ik heb hier 2 keer iets besteld, vrij recent nog.
Mijn Cyma Gen 5 AEP komt hier vandaan. Omdat ik daar een replica kocht, moest ik eerst via een online tool met mijn paspoort een verficatie uitvoeren. zodat Begadi dat ik toch echt netjes kon zien dat ik al over de 18 jaartje oud ben. Eerste poging werkte dat alleen niet, de tweede wel. Beetje vaag systeem.

Verder is alles altijd keurig verzonden en heb je alles relatief snel binnen. Verder erg prettig dat je bij aankoop van replica's er al voor kan kiezen bepaalde upgrades uit te voeren. De extra wachttijd hiervoor was in mijn geval 'maar' 2 werkdagen, dus ik had mijn pakket binnen een week.