Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben een nieuwe airsofter (wonend in Zeeland). Ik ken alleen niemand in mijn directe omgeving die deze sport ook doet. Iemand hier ervaring mee/tips? Ik hoor het graag
Ik ben een nieuwe airsofter (wonend in Zeeland). Ik ken alleen niemand in mijn directe omgeving die deze sport ook doet. Iemand hier ervaring mee/tips? Ik hoor het graag
Welkom op het forum. Je kan vragen of er mensen hier op dit forum bij jou in de buurt wonen en of je een keertje mee mag gaan; airsoft is een sociale sport. Daarnaast zal je op een skirm altijd ook wel een clubje vinden waar je die dag mee kan optrekken. @Maffo heeft een goede guide geschreven voor beginners, aanrader om door te lezen.
Welkom! Kom een keertje in Combat Outpost in Oude Tongen spelen. Elke locatie heeft zo zijn "harde kern" maar omdat er in de regio zeeland / west- brabant niet zoveel zit kom je daar al snel spelers tegen uit de regio. Ik kom er ook graag en wil je wel een keer mee nemen hoor !
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.