beginners dag

otto

Member
22 okt 2018
20
2
Trophies
3
hallo ik vroeg mij af of er ook snuffel dagen voor deze sport zijn wat ik daar mee bedoel is dat je (naakt)
op deze dag komt en een wapen kan lenen of huren van de club net als bb's kopen en kleding en bescherming kan huren? Iemand die weet waar dit kan en of dat op korte termijn te doen is en op welke locatie? ik kan dan wel zeggen dat ik een fan ben maar misschien valt het tegen om de sport uit te voeren maar ik denk dat met plastic kogeltjes op iemand schieten toch wel een lekker gevoel geeft.
 
Kan op elke locatie.
Ze hebben overal wel een huur replica en daar krijg je dan bril of masker en bodyarmor.
 
Elke locatie. Prijs verschilt per locatie. Google even op airsoft locaties nederland, dan kan je iets in de buurt zoeken. Ook moet je even voor jezelf bedenken of je binnen of buiten wilt spelen.
 
Misschien is "Lekker op iemand schieten" niet helemaal de juiste insteek..
 
Zoals gezegd kan het op bijna alle lokaties.

Maar welke regio woon je? Kunnen we wat gerichter advies geven.
 
hallo ik vroeg mij af of er ook snuffel dagen voor deze sport zijn wat ik daar mee bedoel is dat je (naakt)
op deze dag komt en een wapen kan lenen of huren van de club net als bb's kopen en kleding en bescherming kan huren? Iemand die weet waar dit kan en of dat op korte termijn te doen is en op welke locatie? ik kan dan wel zeggen dat ik een fan ben maar misschien valt het tegen om de sport uit te voeren maar ik den da dat wel goed komt.
 
Welkom op het forum! Heel veel skirmlocaties bieden de mogelijkheid om te huren. Altijd eerst kijken of ze ook echt een huurkit aanbieden, vooraf reserveren is praktisch verplicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: otto
Misschien is "Lekker op iemand schieten" niet helemaal de juiste insteek..
Dat vind ik het enige leuke aan airsoft, vind het zelf een prima insteek.
Ik probeer altijd zoveel mogelijk 1 hit kills te maken zonder af te gaan en zonder te campen in een hoekje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Kwam op mij een beetje masochistisch over, maar kan het ook verkeerd gelezen hebben:)
 
hallo! Daar ben ik weer eens ben al weer een paar dagen lid en het is bijna zover aanstaande zaterdag krijg in mn pas en kan de fun beginnen! ik heb zaterdag eens met Leeuwarden gebeld en het antwoord was ik bel je van de week terug
nu lijkt het net als of iemand lijm aan mn mobiel heeft gesmeerd maar heb nog niks verder gehoord. weet iemand of ik ergens zo naartoe kan en als rookie een wapen huur en een open avond mee doe? moet dan natuurlijk wel boeken bij die club denk ik. het enige dat ik weet is dat er iets is op de 6de in L.warden maar of ik zo lang ongeduldig moet zijn maakt het niet echt leuker. het is natuurlijk wel wachten op de pas maar aangezien het nu woensdag is/was had ik gehoopt toch al iets gehoord te hebben.
 
Welkom op het forum.

Het komt op mij een beetje over als of je erg impulsief aan het handelen bent -wat opzich niet erg hoeft te zijn-
Lees je eerst eens goed in hoe alles nou in z'n werk gaat en wat voor spullen je allemaal nodig hebt. Ook gebruiken wij liever het woord w@pen niet, een replica of AA(airsoft apparaat) gebruiken wij.

Er gaat gemiddeld vanaf het opsturen van je VOG een week of 2 a drie overheen voordat je je pas hebt, ik ben bang dat je dus nog even gedult moet hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en Crix