België skirm - The Chambers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
VET GAAAAAAAAAAAAAF, 

Heb net de fimpjes bekeken,

Das kicken zonder Pilletje

En zag/las dat DAMES gratis toegang hebben,
zal wel niet voor my gelden !!!!!

Weekend? Is vanaf zaterdag zover ik heb kunnen terugvinden, dus niet als bij BH vanaf vrijdagavond.

Ik zou graag heel weekend willen maar 1 dag is voor mij praktisch haalbaar. En dan dus de zaterdag 20 juni. Maar dat moet niemand ervan weerhouden om het hele weekend te gaan.

HOPPA! I'm down with that. Jammer dat het gebouw non playable is maar 50 hectare! Dayumn wat strak <3 <3 <3 

Omdat we vanuit Utrecht naar het zuiden gaan, kan ik ineens mensen in Brabant ophalen met mijn koekblik! Of we doen mijn koekblik in Frank-Peters rijdende tank en carceptionen we zo een aantal carpoolers bij elkaar ;) 

Als Noordelijken willen crashen op 10 minuten vanaf Utrecht, is er in mijn villa nog wat ruimte ;) 

Pro's:

-Je hoeft minder ver te rijden op de skirm dag
-Je hoeft minder vroeg op
-De first lady is aanwezig en laat zich soms zien
-Je vangt een glimp op van ACN command bunker (bij betaling is een rondleiding mogelijk)

Con's:

-Je zit met mij opgescheept voor die avond en zal moeten luisteren naar al mijn strijdverhalen 

LAATSTE SPAM REPLY! 

Zetten we dit topic door naar de openbare plek? Dan kunnen wat ACN vrienden en aspiranten ook mee als ze willen? 

Lijkt je een prima idee Jan. Ik verwacht niet dat er veel niet-acn mee zal gaan, maar zou gezellig kunnen zijn.

Misschien is het wel zaak dat we allemaal snel reserveren, ik weet niet hoe snel het vol zal zijn. Reserveren kan na hun komende skirms, 23/24 mei uit m'n hoofd.

@Peter, zou jij t.z.t. dan de exacte inschrijf link hier in het topic kunnen zetten zodat we 100% zeker zijn dat we allemaal voor hetzelfde event inschrijven? En voor die tijd moeten we serieus inventariseren wie er allemaal ook echt gaan voordat jij en Jasper je straks alleen ingeschreven hebben en jullie ineens zonder vervoer zitten! Ik weet het, het is vergezocht maar toch, het zou niet de eerste keer zijn dat er ja geroepen wordt en puntje bij paaltje nee gedaan wordt. En hier bedoel ik GEEN ACN leden of aspiranten mee! Maar ik ken bezoekers van dit forum die wel af en toe dit doen. Ik heb i.i.g. toestemming van de vrouw des huizes voor zaterdag 20-06-15! :-)

@Frank-Peter dat zou normaal gesproken mogen alleen zit ik dat weekend in Clisson, Frankrijk i.v.m. Hellfest. Het gaat mij dus ook niet lukken om hier bij te zijn.