België skirm - The Chambers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Luc! Sleutel onder de deurmat, waar je bier en eten staat vinden we zelf wel ;) 

Jammer Luc en Jamie! Zijn jullie wel in om op een andere datum nog een België run te doen? Of hoeft België niet zozeer voor jullie? Even om te kijken of we er nog één kunnen doen als dit nou bevalt :D 

Moved to public area en heb het hele, laat ik het maar brainstorm gedeelte noemen ;) verwijderd. 

Luc! Sleutel onder de deurmat, waar je bier en eten staat vinden we zelf wel ;) 

Jammer Luc en Jamie! Zijn jullie wel in om op een andere datum nog een België run te doen? Of hoeft België niet zozeer voor jullie? Even om te kijken of we er nog één kunnen doen als dit nou bevalt :D 

Ik ga graag een keer mee naar België indien het me wel uitkomt. 

Misschien een idee voor de mensen die bij jan overnachten etc. Als we nu alle auto's achterlaten bij

de first lady en ergens in de buurt een busje huren, zullen volgens mij de kosten aanzienlijk lager

zijn denk ik? Zou voor die lange afstand zonde zijn om met half lege auto's te rijden.

En als het lukt met vervoer/werk dan wil ik graag mee.

Dan heb je mij nog nooit zien aankomen op een Skirm, ik rijd nooit met een half lege auto, sterker nog, mijn auto is soms letterlijk tot aan het dak opgestapeld met tassen met gear van 5 mensen!

In principe zouden er bij mij 5 mensen mee kunnen rijden als de gear van die 5 mensen in een andere auto mee kan, zoniet dan heb ik plek voor 3 mensen met gear. @Jan Hoos, @Peter, @Conrex. 

In principe zouden er bij mij 5 mensen mee kunnen rijden als de gear van die 5 mensen in een andere auto mee kan, zoniet dan heb ik plek voor 3 mensen met gear. @Jan Hoos, @Peter, @Conrex. 

Als er plek is wil ik zeker mee... dat lijkt me echt supervet, ik heb sowieso nog nooit in België geairsoft dus een eerste keer voor alles. En dan op zo'n sexy locatie <3 

@Frank-Peter

I haz also a spot free <3 

Link voor kaartjes zou hier gedropt wordn toch??? ^_^

Als ik hèt met de vrouw des huize en het werk kan regelen ben ik ook van de partij als 1 van de weinige niet acn leden

maar euhm, er staat in hun agenda geen skirm gepland op 20-6...of kijk ik niet goed?

maar euhm, er staat in hun agenda geen skirm gepland op 20-6...of kijk ik niet goed?

Een week geleden stond deze er echt nog in op 20 en 21 juni maar die is nu inderdaad verdwenen!! Goed opgemerkt @Maarten! 

Ik moet deze helaas overslaan 3 skirms in een maand tijd wordt me iets teveel. Deze maand al een aardige shopping list voor bunkerhill. En daarna familie dag, nieuwe replica en dingen. Vooral dingen!

@Pafkoes Dat lijkt op een uitleg van mij... Ik praat ook altijd over dingen :P

JA JA vrouw en werk zo gek kunnen krijgen dus voor mij is de 20 Juni een go. Nou alleen hopen dat de skirm daad werkelijk doorgaat.