Belvedair zegt 'Mogûh'

Welkom in de wondere wereld der airsoft.
Maar met je paintbal verleden ben je al niet snel meer te imponeren schat ik zo in.
BH is inderdaad een te gek veld waar regelmatig delegaties van ACN vertegenwoordigt zijn.
Mijn vrouw en ik spelen daar vooral weekend skirms.
Wij komen uit Den Helder en dan is het iets te wild om voor 1 dag op en neer te racen.
Veel plezier met deze knotsgekke sport en wie weet tot ziens,aan welke kant van de loop dat ook zijn mag.;)
 
Welkom in de wondere wereld der airsoft.
Maar met je paintbal verleden ben je al niet snel meer te imponeren schat ik zo in.
BH is inderdaad een te gek veld waar regelmatig delegaties van ACN vertegenwoordigt zijn.
Mijn vrouw en ik spelen daar vooral weekend skirms.
Wij komen uit Den Helder en dan is het iets te wild om voor 1 dag op en neer te racen.
Veel plezier met deze knotsgekke sport en wie weet tot ziens,aan welke kant van de loop dat ook zijn mag.;)

Bedankt voor je reactie Vladimir. Het is een geweldig veld inderdaad. En wat betreft de overgang van paintball naar airsoft...tja, het zijn denk ik ballen die m'n intresse trekken haha . Wie weet treffen we elkaar een keer op BH, zou me erg tof lijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Hartelijk dank voor de tip Martijn, mocht je ooit afreizen naar Lochem stuur me even een bericht. Ik ga graag mee.

Er zijn plannen om een keer naar lochem te gaan met mijn kameraden.
Als we daar heen gaan kan ik wel even een berichtje doen dan kunnen we misschien samen gaan.
 
Hi Belvedair! Welkom op ons forum :D Ik zie dat de WW2 badge bij jou weer wel werkt ^_^

Ga je in airsoft ook de WW2 kant op? Want ik dacht dat te lezen dat je nog niet officieel bent begonnen toch?
 
Hi Belvedair! Welkom op ons forum :D Ik zie dat de WW2 badge bij jou weer wel werkt ^_^

Ga je in airsoft ook de WW2 kant op? Want ik dacht dat te lezen dat je nog niet officieel bent begonnen toch?

Goedemorgen Jan, thanks voor je bericht. Ik heb inmiddels al meerdere skirms meegepakt in WWII uniform en heb er ontzettend van genoten. Heerlijk back to basic zo'n 'simpele' setup.

Toch moet ik bekennen dat ik de reddots, silencers etc. wel mis dus heb inmiddels ook een setup samen gesteld met een VFC MP7 GBB, Glock17, M93RII en MP5 voor het hedendaagse tactische spel. Tijd zal leren welke setup mijn voorkeur gaat hebben :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Leuk! Ja je bent wel wat sneller klaar met het tunen idd ;)

Maar weet je al van de WW2 groep van @manderspaul af? Die hebben binnenkort een WW2 skirm ook!
 
  • Leuk
Waarderingen: Belvedair
Leuk! Ja je bent wel wat sneller klaar met het tunen idd ;)

Maar weet je al van de WW2 groep van @manderspaul af? Die hebben binnenkort een WW2 skirm ook!

Nice mate, daar wist ik nog niet van af. Thanks voor de heads-up en wellicht tot snel op een van de WW2 skirms :)
 
Zag dat @Jan mij ge-taged had in dit bericht.

Hallo Belvedair en welkom op dit lekkere forum!

Zoals jan al aangaf ben ik ook een WWII fanaat. En ja ik zit zelfs in een groep WWII spelers.
Wij zetten regelmatig zelf skirms op in WWII stijl.

Mocht jij hier ook interesse in hebben, stuur mij even een PB.

Tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan