G
Guest
Ik blijf het idee houden dat dit idee geboren is onder het genot van een ruime hoeveelheid geestverruimende rookwaar.Een hersen kronkel opboeren kan iedereen. maar er eerst over nadenken,en het aan haalbaarhied te toetsen is een tweede.Bedenk nu eens gewoon wat voor mega operatie het is om op Europees niveau God mag het weten hoeveel niet gerigstreerde/bestaande replica's in kaart te brengen.Een systeem wat de unieke nummering op Europees niveau bijhoudt lijkt me een dure grap.Zelf op NL niveau lijkt me het al een aardige kluif. Wie gaat het uitvoeren? Bijzondere Wetten?? Er mmoeten een paar lasers worden aangschaft want je gaat dit niet met een dremel inkrassen (mag ik hopen). Per replica ben je met admin en uitvoer 10 minuten per stuk bezig. 10 replica's per lid is niet ongewoon..... En zo kan je nog wel even doorgaan.
Stel dat de boel met een enkele pennestreep wordt verboden....Hier in Holland hebben we slechts een paar zaken die afhankelijk zijn van deze branche..Dus je maakt hooguit een paar 100 man brodeloos en zadelt ze voor de rest van hun leven met toren hoge schulden op.In europa ?? ach.... !!
Iedereen krijgt een briefje en komt daags later heel braaf alles met een waarde van duizenden euro's (en dan heb ik het nog niet eens over de legale vuurwapenhouders) zonder morren inleveren....
Lijkt mij dat je zo een hele berg tevreden burgers krijgt......NOT!
Stel dat de boel met een enkele pennestreep wordt verboden....Hier in Holland hebben we slechts een paar zaken die afhankelijk zijn van deze branche..Dus je maakt hooguit een paar 100 man brodeloos en zadelt ze voor de rest van hun leven met toren hoge schulden op.In europa ?? ach.... !!
Iedereen krijgt een briefje en komt daags later heel braaf alles met een waarde van duizenden euro's (en dan heb ik het nog niet eens over de legale vuurwapenhouders) zonder morren inleveren....
Lijkt mij dat je zo een hele berg tevreden burgers krijgt......NOT!