hoop ik dus niet voor ze heb om gebeld me nabv nr door gegeven duidelijk gezegt dat ze wapen mee hebben genomen wat niet op de foto stond.Ze moeten hem terug geven. Je bent legaal bezitter. Maar zal vast al vernietigd zijn of bij ambtenaar thuis in collectie.
(dit laatste is al eens gebeurd met historische vuurwapens)
anders ik wel maar word net als gewoonlijk moet weer 2 dagen wachten net weer gebeldWat een raar verhaal zeg. Ik ben benieuwd wat de reden van hun überhaupt is van binnentreden en het in beslag nemen...
Goed nieuws ik mag me vergunning houden en gewoon nieuwe airsoft aan schafen de gast die wat ik vertelde hier boven voelde zicht op 1 of ander manier bedreigt terwijl hij in zeeland woont en ik in friesland vanwege me sport politie heeft me replica bewaard en zeiden ook dat ik mee werkte met alles dus dit loopt af met een sisser maar buiten dat willen ze me nog wel even horen waarop ik zei geen probleem .
probleem is als je verhaal deelt met mensen waarvan je denkt is goed kan soms tegen je gebruikt worden zoals deze meneer!!!
[sarcasm]Ik vind het vooral bijzonder dat je hier alles neer blijft plempen terwijl het onderzoek nog loopt
Ja eigenlijk zou iemand hem erop moeten wijzen dat dat niet verstandig is. Maarja, waar vind je zulke mensen nog tegenwoordig
Volgens mij is dit reeds gebeurt
Mvg Roy
Het was een sarcastische opmerking