Beslage name airsoft wapen

Ze moeten hem terug geven. Je bent legaal bezitter. Maar zal vast al vernietigd zijn of bij ambtenaar thuis in collectie.
(dit laatste is al eens gebeurd met historische vuurwapens)
 
Ze moeten hem terug geven. Je bent legaal bezitter. Maar zal vast al vernietigd zijn of bij ambtenaar thuis in collectie.
(dit laatste is al eens gebeurd met historische vuurwapens)
hoop ik dus niet voor ze heb om gebeld me nabv nr door gegeven duidelijk gezegt dat ze wapen mee hebben genomen wat niet op de foto stond.

Dus hoop snel van ze te horen en dan is nog maar afwachten of terug krijg
 
Net weer telefoon gehad van de OM zeggen dat nu officier van justitie beslissing moet nemen.

Ze vroeg me ook heeft de politie je geen verslag gestuurd van binnen treden ik zei nee.
Heeft de politie je ook vertelt waarom ze het in beslag hebben genomen waarop ik ook zei nee.

Waarop de om zei dit is niet de gang van zaken en dat ik nu weer politie noord nederland moet bellen.
 
Klacht indienen bij ombudsman ivm verkeerd handelen politie.

En kijk eens op FB bij "peter Vuwa" daar staat ook het eea. Zo ook lange tijd geleden een bericht voorbij zien komen van een schutter waarbij Vuwa afgenomen was. Schutter in gelijk gesteld maar Vuwa was al vernietigd.
 
Inmiddels ben ik erg achter gekomen hoe verhaal te wereld is gekomen.


Hele tijd geleden had ik een klant die liet zijn kapotte versterker bij mij maken.
Heb hem werkend terug gestuurt werkte perfect.

Later kwam meneer met het verhaal van ja dit en dat is niet vervangen en ik wil me geld terug.
Ik zei je kan je geld terug krijgen vind ik geen probleem als u de versterker terug stuurt haal ik de onderdelen der uit kan u hem terug krijgen en het geld.

Daar was meneer niet mee eens en dreigde me wsnp te bellen en aangifte te doen enz enz belasting bellen en in de tijd dat we wel goede gesprekken hadden wist hij van me airsoft sport af en had hem toen de foto gestuurd en dat is de foto waar mee de politie thuis kwam.
Dacht der eerder niks van totdat vandaag me wsnp belde en begon over de naam van die persoon dat ik niet extra mocht verdienen.

Dus dit word een leuke zaak voor de duidelijkheid heb hem nooit bedreigt met een wapen .

Heb wel tegen hem gezegt dat ik persoonlijk langs wil komen om het optelossen van de versterker,

Ondanks dat heb ik meneer de optie geboden om versterker terug te sturen en onderdelen der uit te halen en geld terug te geven.

Wat meneer zelf niet wou.

Heb meneer der net ook op aangesproken leest het wel maar reageert niet in de bericht staat dat ik best langs wil komen en gaan we samen na de politie nog geen reactie.
 
Stop met reageren op dit bericht totdat je bent vrijgesproken Martin, je bent jezelf/ je advocaat nu mogelijk aan het ondermijnen. Wij redden ons wel, denk eerst even aan jezelf. Je bent een verdachte in een mogelijke bedreiging met een nepvuurwapen, dat kan heftige gevolgen hebben op meerdere manieren. Ik zou je verhaal in ieder geval voor je houden voor nu, geduld is een schone zaak.
 
Ik begrijp dat je op dit moment helemaal hyper bent, maar wil je toch verzoeken, zeker naar anderen (zoals politie en OM) toe, om het W@-woord niet te gebruiken, dit zorgt alleen maar voor verwarring.

Verder ben ik het Maffo eens dat je nog steeds niets naar buiten moet brengen over de inhoud van de zaak zolang deze nog loopt.
 
Goed nieuws ik mag me vergunning houden en gewoon nieuwe airsoft aan schafen de gast die wat ik vertelde hier boven voelde zicht op 1 of ander manier bedreigt terwijl hij in zeeland woont en ik in friesland vanwege me sport politie heeft me replica bewaard en zeiden ook dat ik mee werkte met alles dus dit loopt af met een sisser maar buiten dat willen ze me nog wel even horen waarop ik zei geen probleem .
probleem is als je verhaal deelt met mensen waarvan je denkt is goed kan soms tegen je gebruikt worden zoals deze meneer!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rowin
Goed nieuws ik mag me vergunning houden en gewoon nieuwe airsoft aan schafen de gast die wat ik vertelde hier boven voelde zicht op 1 of ander manier bedreigt terwijl hij in zeeland woont en ik in friesland vanwege me sport politie heeft me replica bewaard en zeiden ook dat ik mee werkte met alles dus dit loopt af met een sisser maar buiten dat willen ze me nog wel even horen waarop ik zei geen probleem .
probleem is als je verhaal deelt met mensen waarvan je denkt is goed kan soms tegen je gebruikt worden zoals deze meneer!!!

Het "nog wel even horen" is niet zo licht als het klinkt. Het is een officieel politieverhoor en moet zeker niet als een "bezoekje" worden gezien. Een verkeerde opmerking kan je echt lang de ellende in helpen. Zorg dus wel voor juridische bijstand.
 
Ik vind het vooral bijzonder dat je hier alles neer blijft plempen terwijl het onderzoek nog loopt :rolleyes:
[sarcasm]
Ja eigenlijk zou iemand hem erop moeten wijzen dat dat niet verstandig is. Maarja, waar vind je zulke mensen nog tegenwoordig :p
[/sarcasm]



edit: zo.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix