Beslage name airsoft wapen

Martin friesland

Well-Known Member
4 jul 2018
108
35
Trophies
5
Wou even me verhaal delen tot schrik stond afgelopen vrijdag avond politie aan de deur.

3 man voor en 1 man achter deed netjes de deur open.
Hij kwam direct met het bericht we komen een vuurwapen in beslag nemen.

Dacht huh dus liet ze netjes binnen en lieten een foto zien van me oude hk45.
Ik zei die heb ik niet meer alleen een 1911 Airsoft

Dus ik zei tegen de agenten loop maar even mee na boven en pakte de 1911 liet het hun zien.
Zei ook dat ik bij de nabv zat en mocht hebben in huis.

Maar toch namen ze hem mee waarom weet ik niet dinsdag kreeg ik brief binnen van inbeslag name.
En dit direct aan me advocaat door gegeven.

Zijn er ook mensen die dit mee hebben gemaakt?

Even voor de duidelijkheid ik Heb nooit gekke dingen gedaan zwaaien der mee of over straat gelopen.

En wie kan me op weg helpen wat ik moet doen.!!!!

Bijlage ziet u de brief en alleen persoonlijke gegevens weg gehaald van de agent en van me zelf.
 

Bijlagen

  • van ontvangst.jpg
    van ontvangst.jpg
    105,6 KB · Weergaven: 1.176
Nier verder online op antwoorden en overleggen met jouw advocaat.
Het zou mogelijk zijn dat jouw oude HK45 is aangetroffen bij een misdrijf. Zij hebben je immer een foto getoond waar jouw (ex) AA op te zien was.
Je kan de raadkamer van de rechtbank verzoeken je AA terug te geven maar zou eerst even bellen want wellicht wordt hij vrijgegeven als men klaar is met het onderzoek.
 
Nier verder online op antwoorden en overleggen met jouw advocaat.
Het zou mogelijk zijn dat jouw oude HK45 is aangetroffen bij een misdrijf. Zij hebben je immer een foto getoond waar jouw (ex) AA op te zien was.
Je kan de raadkamer van de rechtbank verzoeken je AA terug te geven maar zou eerst even bellen want wellicht wordt hij vrijgegeven als men klaar is met het onderzoek.

De foto lieten ze zien dat ik hem nog in me hand had dus dat betwijfel ik.
 
Ooit een foto van je airsoft spul op socialmedia gedeeld?

Hoe komen ze anders aan een foto van jou met dat ding in je handen, terwijl je er niet mee over straat ofzo gaat?
 
Ooit een foto van je airsoft spul op socialmedia gedeeld?

Hoe komen ze anders aan een foto van jou met dat ding in je handen, terwijl je er niet mee over straat ofzo gaat?
dat kan kloppen maar mensen weten dat ik aan airsoft doe en meeste leden die ik hier ken hebben ook op facebook staan
maar dat is geen excuus om me spullen inte nemen als ik me nabv laat zien.

en dan bedoel ik jij zet je spullen hier ook te kijk wat maakt facebook anders even google kom je hier ook terrecht dus die vlieg gaat niet op
 
iedereen kan je antwoorden zien, zoals de politie.
Het is per definitie nooit raadzaam om over een zaak te praten wanneer deze nog in onderzoek is.
Dat is eigenlijk ook wat jouw raadsman je als eerste had moeten vertellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Het is per definitie nooit raadzaam om over een zaak te praten wanneer deze nog in onderzoek is.
Dat is eigenlijk ook wat jouw raadsman je als eerste had moeten vertellen.

Sluit me hier mee aan, zou wel graag het hele verhaal willen horen nadat alles is overgevlogen.
Vind het beetje rare situatie allemaal bij elkaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: theaxewars
Waarschijnlijk heeft Icarus via pm of andere manier al contact met je opgenomen. Hij kan je ook helpen als ik het goed heb.
Maar wat ik raar hier vind is dat voor zover ik opmaak uit je bericht is dat de politie niet heeft aangegeven waarom ze 'm in beslag hebben genomen. Dat zie ik ook niet in de brief.
 
Waarschijnlijk heeft Icarus via pm of andere manier al contact met je opgenomen. Hij kan je ook helpen als ik het goed heb.
Maar wat ik raar hier vind is dat voor zover ik opmaak uit je bericht is dat de politie niet heeft aangegeven waarom ze 'm in beslag hebben genomen. Dat zie ik ook niet in de brief.
klopt staat niks in en probeer die agent al week te bellen maar krijg hem niet te pakken.
 
Al geïnformeerd of meneer daadwerkelijk bij de politie werkt? Krijg toch een beetje een vreemd gevoel hierbij (maar kan aan mij liggen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Misschien een raar idee, loop ff je wijkbureau in met dat ontvangst bewijs en vraag ff hoe het zit.
Ik begrijp dat je een antwoord of verklaring zoekt toch?
Er zal je een reden meegedeeld zijn als ze binnen komen op grond van inbeslagname wwm. mogelijk wil men het nog een keer uitleggen wat er precies speelt.
Mocht men niks kunnen delen dan zal het afwachten worden voor je.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Al geïnformeerd of meneer daadwerkelijk bij de politie werkt? Krijg toch een beetje een vreemd gevoel hierbij (maar kan aan mij liggen).

Ik zou inderdaad eens langs gaan op het bureau. Politie is normaal gesproken prima te bereiken als je ze nodig hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ontbijtkoek en Toothpick
Ik ben ook zeer benieuwd hoe dit afloopt. Ik volg dit even en hoop oo een reactie nadat alles afgehandeld is.
 
Ze zouden me vrijdag terug bellen dus neem aan dat ze me morgen bellen omdat vrijdag niks heb gehoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Hoogst onwenselijk dit: afspraak is afspraak.
Hebben ze je al iets ten laste gelegd?
 
Inmiddels net gebeld door de politie.

Der is een melding gekomen uit andere regio in nederland.
Welke weet ik niet .

Dat ze de replica in beslag moesten nemen de team uit mij regio kreeg de opdracht om hem mee te nemen.

De om gaat der nu over de politie niet meer
wat de reden kan zijn kan foto zijn waar iemand melding van heeft gedaan .

Verders kunnen ze me niks vertellen over de zaak.

Dus zal zo me advocaat bellen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Inmiddels net gebeld door de politie.

Der is een melding gekomen uit andere regio in nederland.
Welke weet ik niet .

Dat ze de replica in beslag moesten nemen de team uit mij regio kreeg de opdracht om hem mee te nemen.

De om gaat der nu over de politie niet meer
wat de reden kan zijn kan foto zijn waar iemand melding van heeft gedaan .

Verders kunnen ze me niks vertellen over de zaak.

Dus zal zo me advocaat bellen.


Inmiddels om gebeld krijg binnen 5 werkdagen antwoord wat der gaat gebeuren of ik hem terug krijg of niet
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick