Blessure opgelopen tijden het uitoefenen van van Airsoft

Juul for real?!?!?! Spuugde je nou gewoon een BB uit de dag er na? 

Ja, geloof me, het was niet fijn dat je in een keer iets hards bij je eten voelt

ps. Gefeliciteerd @arjan 

Mijn rib gescheurd/gebroken na een val waardoor mijn gevulde MP5 magpouch via mijn buik achter mijn ribben schoot... 12 weken flink last van gehad... Verder de, nog steeds pijnlijke knokkel sinds de Ghosttown-skirm en wat schaafplekken en een paar keer een dikke lip

Laatst bij The Chambers van de trap gedonderd en een deuk in mijn elleboog opgelopen! Was uiteindelijk goed gekneust :P

Haha, die van @JuulvdBosch is nog wel de mooiste.

Ik ben zelf wel erg lomp, maar lichamelijk sterk en flexibel gelukkig.

Met TTD over een boomstam dkwvv'en, schuin er op stappen, uitglijden,in de lucht half om draaien om vervolgens op mijn rug naast een stronk neer te komen.

Zo nog wel vaker gestoten en op mijn bek gegaan, maar nooit ook maar een beurse plek opgelopen.

Nou dankje @Seagon

Bijt maar eens hard op een bb, dan ken je het ongeveer

Ik bedoelde niet dat ik er voldoening aan heb dat het je is overkomen hoor @JuulvdBosch
Sorry als het zo over kwam.

Ik bedoelde het meer in de zin van dat het het meest unieke voorval was wat hier tot nu toe beschreven stond.

kan best dat het geeft gebloed, maar zoals ik al zei, ik heb er niks van gemerkt tot zondag bij het eten

en de enige keer dat ik in mijn mond werd geraakt was ergens aan het einde van het evenement

kan best dat het geeft gebloed, maar zoals ik al zei, ik heb er niks van gemerkt tot zondag bij het eten

en de enige keer dat ik in mijn mond werd geraakt was ergens aan het einde van het evenement

e77.jpg