Bredanaar stelt zich netjes voor!

Welkom!

Geloof dat ik ergens in het topic las dat je eventueel een "beginners model" overwoog. Let wel op dat goedkoop vrijwel altijd duurkoop is binnen het airsoften. Beter iets meer besteden en gelijk goed spul halen dan rommel in huis halen ;)

• Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
Welkom op het forum,

Even mijn mening delen over jou lijstje.

@Artilux Nee idd gewoon een klein/middel AR, dat wordt ook het eerste wat ik aanschaf. Pistols zijn niet zo gek duur dus die kan ik er altijd bijnemen. Idd voor pistol only evenementen wel leuk en als secondary altijd handig.

Mijn prio lijstje:
  1. 1 AR met minimaal 2 lipo's en 3-4 magazijnen
  2. 1 pistol met 2 magazijnen
  3. een sniper voor de fun
Daarna kan ik altijd nog uitbreiden, maar idd het meeste geld zou bij mij in de AR zitten.

1. afhankelijk van het aantal Ampères kan 1 accu genoeg zijn. maar 1 extra kan nooit kwaad.
3-4 magazijnen, high caps?? prima. 3- 4 Midcaps??? binnen kan, beetje weinig voor buiten. Buiten zou ik eerder aan 6 denken.
2. 1 Pistol maar? 3 is veel cooler :P geintje. Maar zou wel overwegen ook een derde magazijn te bestellen. 2 is meestal wel genoeg en handig. Voor cqb zeker wel eens handig een derde te hebben, ook voor Pistol onlys. Maar ook vanwege het feit dat GBB mags nog wel eens willen lekken. Zo kan je je derde als spare houden en bij uitval heb je er dan nog 2.
En mijn ervaring: zelf meerdere pistolen gekocht en vaak goedkope dingen. Nu 1 keer een ''duurdere'' TM gekocht (high capa).
Maar wat heb ik een spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. mijn advies met wat ik nu weet, spaar ff door en koop een degelijke TM. ;)

Succes met je nieuwe hobby.

greetings

• Leuk
Waarderingen: Zero76 Mike
Welkom op het forum,

Even mijn mening delen over jou lijstje.

1. afhankelijk van het aantal Ampères kan 1 accu genoeg zijn. maar 1 extra kan nooit kwaad.
3-4 magazijnen, high caps?? prima. 3- 4 Midcaps??? binnen kan, beetje weinig voor buiten. Buiten zou ik eerder aan 6 denken.
2. 1 Pistol maar? 3 is veel cooler :p geintje. Maar zou wel overwegen ook een derde magazijn te bestellen. 2 is meestal wel genoeg en handig. Voor cqb zeker wel eens handig een derde te hebben, ook voor Pistol onlys. Maar ook vanwege het feit dat GBB mags nog wel eens willen lekken. Zo kan je je derde als spare houden en bij uitval heb je er dan nog 2.
En mijn ervaring: zelf meerdere pistolen gekocht en vaak goedkope dingen. Nu 1 keer een ''duurdere'' TM gekocht (high capa).
Maar wat heb ik een spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. mijn advies met wat ik nu weet, spaar ff door en koop een degelijke TM. ;)

Succes met je nieuwe hobby.

greetings

Bedankt voor je tips, ik denk aan high caps idd. Nee 1 pistool als secundary is genoeg haha. En wel handig wat je zegt idd, 3e magazijn kan geen kwaad als spare. Thnx ;)