Bunker Hill 22-08/23-08

doe alsof je iets leuks hebt voor hun, en sleep ze gewoon mee :p @campesteijn
 
Zal ook maar gaan om de FP nog een laatste keer als ouwe man zien skirmen. Daarna moeten hem natuurlijk gaan afhalen in het bejaarden tehuis. :)
 
@Frank-Peter,


als jy je een stok oude man noemt,wat ben ik dan,


ik hoop dat vladimir al op tyd thuis is,dan zyn we mss ook van de party
 
@Frank-Peter,


als jy je een stok oude man noemt,wat ben ik dan,


ik hoop dat vladimir al op tyd thuis is,dan zyn we mss ook van de party

geen oude man, in ieder geval ;) 
 
Attentie attentie!!!


De ticketverkoop voor aankomende Bunker Hill is geopend.


Wie oh wie gaan er mee?


Las net dat de SFRT afgelopen keer heeft gewonnen. Waarschijnlijk omdat de ACN delegatie niet aanwezig was. Dus laat weten als je jezelf geroepen voelt om de SFRT weer op zijn plek te wijzen.


Laat ook meteen ff achter of je maar één dag gaat of net als mij het gehele weekend.


Danku
 
Klopt idd, ik heb gisteren een event aangemaakt in de kalender, dus daar ook even op inschrijven als ie goedgekeurd is. ;)
 
Ik denk dat hij er op doelt dat wij dan tegen de SFRT spelen, en hij het never nooit niet gaat winnen :p


Wij spelen nagenoeg altijd BC     :)
 
Ik dacht dat Black Cobra's altijd wonnen als ACN er bij was.


Zover ik er bij ben geweest wonnen we ook van SFRT.


Dus ik ben van plan die traditie staande te houden. Kan daar wel wat hulp bij gebruiken. Dus ik hoop dat we weer met een leuke ACN club richting Daarle gaan.
 
Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn nieuwe replica binnen(en voor mijn P90 een nieuw Magazijn/Vervangen door een nieuwe replica)
 
Is er iemand die zin heeft mij op te halen in Middelbeers? Alleen voor een dagje, het liefst alleen zaterdag
Alvast bedankt
 
Tja, ik ben het weekend weg met de mannen en ik heb er 2 niet van kunnen overtuigen dat airsoft een goedetijdsbesteding is. Dus nu gaan we golfsurfen en op het strand van zandvoort hangen.
 
@campesteijn das nou echt balen

Hopelijk lukt het je de volgende keer