Bunker Hill 22-08/23-08

Trouwens niet vergeten iedereen die er zal zijn om in de agenda aan te melden


dit zal het makkelijk voor mij maken voor het bestellen van de vlaai(en)
 
Gelukkig (bijna) in mijn achtertuin: ik heb er heel veel zin in ! We zijn met vier personen van de partij op zaterdag. Lijk me leuk om jullie irl te spreken zaterdag. Tot dan !
 
Hallo allemaal, ik ga mee met Maxim en heb er erg veel zin in.. we zijn beginnende spelers en hopen ook veel van jullie te kunnen leren in het spel. nou tot zaterdag! hebben er mooi weer bij..
 
@Maxim en @stephan, wij zijn met 5 ACNers van vrijdagavond tot zondag aanwezig op Bunker Hill. tot zaterdag dan.
 
@Maxim en @stephan, wij zijn met 5 ACNers van vrijdagavond tot zondag aanwezig op Bunker Hill. tot zaterdag dan.

en 1 persoon die gewoon meegaat omdat het leuk is om te doen 
 
Is me gelukt om er zondag ook bij te kunnen zijn. Dan wel niet zo hardcore als die andere ACN-ers die een heel weekend gaan, maar kan in ieder geval komen helpen zondag 
 
Voor de gene die er morgen zijn.   Tot morgen on the battlefield :p
 
Was weer een leuke dag vandaag. Iedereen die meespeelde vandaag. bedankt voor deze leuke dag.


Ben weer schoon en het zand is weg op de plekken waar de zon niet schijnt
 
Gisteren was een super dagje en vooral erg leerzaam! bijvoorbeeld niet teveel meenemen en je teneu aanpassen. Wil geen beenholster meer ;)  en al met al veel tips en trucs gekregen. leuke dingen gezien (guns). Zeer goed georganiseerd daar in Daarle. heb al zin in de volgende keer.


alleen erg jammer dat mn gun bij beide games vast liep.. bb's vast in de loop.. 
 
Zeer geslaagde skirm, jammer dat de P90 368 gemiddelt had(die word gedowngrade) en de AM-013 TE VER was gedowngrade(hoorde 312 is 260) en ook mooi dat @manderspaul zijn "huldiging" had op vrijdag avond


en de kuren met die Rot highcaps van Amouba
 
Ik had ook de nodige replica probemen, nozzle vervangen zaterdag...M100 veer schoot ik 370 / 380 :O


Tijd voor een andere veer :)


@JuulvdBosch wie speelt er dan ook met high caps :O :p
 
jip meteen chinese vrijwilliger.. zou leuker zijn geweest als ik meer roepnamen had gehad en echte teams die op elkaar zijn ingespeeld hhahaha maar het was leuk..


@stephan


 


was jij squadleader Bravo 2 ? toevallig?


 
 
@Doron iemand die maar 2 midcaps had


 


met dank aan @manderspaul heb ik nu 7 midcaps en 1 highcap