Bunker Hill 27-8 /28-8

@lotte aris en mij. Verder alleen de koffers en tassen. Bij kans op regen kan ik partytent mee nemen. Moet er alleen nog nieuwe stangen in doen. Laatste keer kwam ik er achter dat gebruiker ervoor m gesloopt had :( of kosten metaal moeten duurder zijn dan nieuwe. Dan ga ik voor nieuwe.

Nog iets meer dan een weekje! Begint al te kriebelen! Als het verkeer mee zit zijn we er iets voor 18.00. Misschien idee om iets "speciaals" mee te nemen waar aan we elkaar kunnen herkennen?

En kies je voor welk team je speelt oo het terrein zelf? Bij het inschrijven namelijk geen keuze gehad voor een team

na briefing als ik het goed heb is team setup. maar gewoon dicht bij lotte blijven en je zit in het goede team :P

mbt "specials" mee nemen kan ik geen uitspraak doen. ik kom op de dag zelf namelijk (tis maar ca 40min rijden)

Voor zaterdag geven ze alweer regen aan...
Het is nog zo ver wegom het weer goed te kunnen voorspellen.. ze hebben al moeite met 1 dag vooruit te voorspellen

ik hoop persoonlijk op 12 graden bewolkt maar droog. is perfect airsoft weer. owja ook geen vochtige grond ;) dit zorgt anders voor drukkend weer.

Liever te koud dan te warm. Tegen de kou kan je je kleden. En om nou in mn onderbroek te gaan skirmen als het heel warm is...

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Mwah,als die legergroen is zal je mij nie raar zien kijken heur.
Wel als je met een babyblauwe mickey mouse onderbroek gaat lopen.
Dan ga ik wel ff een blokje (of boompje) om.:p

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hoor ik hier een nieuwe tactiek? Iedereen in een babyblauwe onderbroek, Dan is het makkelijk punten pakken als iedereen een blokkie omgaat

Ik sta morgen om 6 uur in de middag aan de poort en heb oa een grote oranje koffer bij me waar ik aan te herkennen ben.

Zullen we anders nog ergens afspreken met de mensen die om 6 uur komen?

Nee,duik het terrein op en confisqueer z.s.m.een zo groot mogelijk stuk van het tentenkamp.
En wij zijn er ook gelijk om 18h00 dus met een zo groot mogelijke groep zoveel mogelijk ruimte opeisen voor de tenten van andere clubleden en ACN vrienden die wat later komen.

Mwah,als die legergroen is zal je mij nie raar zien kijken heur.
Wel als je met een babyblauwe mickey mouse onderbroek gaat lopen.
Dan ga ik wel ff een blokje (of boompje) om.:p

hmm ik heb nog ergens misschien een defensie blauwe balleknijper zwembroek liggen :p

Maar ik kom za ochtend met kennis(aris) en mijzelf. ben nog bezig collega over te halen. ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ehhh.....,babyblauwe mickey mouse onderbroek denk ik.
Haha,maar ff zonder gekheid,let op een zilvergrijze opel astra H stationwagon.
Daar ben ik altijd dicht in de buurt.
En Lotte huppelt ook nog om mij heen dus dat zal niet al te moeilijk te herkennen zijn.
En we hebben natuurlijk ACN-petjes op met onze namen erop.

hier 90% al gepakt. helaas type light met allene camo kleding, battle belt, camelbag,helm en replica.
had liever cooler gehad zodat ik me vest aan kon doen.

Ach,jij hebt de mogelijkheid tenminste om voor light te gaan i.v.m.de temp.
Wij sjokken voort met volle bepakking,alhoewel..?
Je hebt me op een i.d.gebracht,thx.
Heb nog een compleet NL-bokketuig liggen.
Paar pouches eraan en klaar,ook light.:D

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Hier ook zo goed als klaar! Laatste spullen zo even inpakken en dan vertrekken we om 15.30 die kant op!

Post anders zodra jullie er zijn ff een foto van de plek waar jullie staan! Dan komen wij ook die kant op :)