BunkerHill 23 Mei

Arjan

ACN Medic
15 okt 2014
403
188
Trophies
22
Hoi allemaal, het is pas kort geleden maar wie kunnen we allemaal verwachten?


Ik speel wel Medic :)
 
Op 23 April verwacht ik weinig spelers.. Is een door de weekse dag dus de meesten moeten dan werken  :p


Zoals je wellicht niet ontgaan is, organiseren wij zelf de 25e een introdag. Dus ik verwacht dat de meesten ACN-leden geen tijd hebben voor BH dat weekend.
 
@Arjan Kerkhof, 23/24 mei gaan een aantal ACN leden het hele weekend. Ik weet het, is een maand later maar toch. 
 
@Eviltwin-nu aangepast zat nog te slapen toen ik de topic aan maakte maar 23 mei ben ik van de partij
 
Heb gisteren op het werk een vrijverzoek gedaan voor 22-05-2015 vanaf 17.00 uur tot en met 25-05-2015, 13.30 uur.


Dus ga er vanuit dat ik er ook weer bij ben. 


@Arjan Kerkhof, ik heb afgelopen keer op zondag ook ge-medic-'d. is idd leuk om weer te doen.


P.s. misschien krijg ik dan WEL mijn medic badge hahahah XD. Heb overigens ook nog geen badge ontvangen voor mijn Engineer optreden. :p


tot dan
 
Engineer badge is er nog niet :( moet ik nog even designen haha. Eeeen "jammer genoeg" heb ik een familie weekend dus kan ik er niet bij zijn. 
 
@Jan, hahaha bedankt voor de medic badge haha, en succes met het designen, ben benieuwd naar het resultaat. Erg jammer dat je er niet bij bent dan. Is het familieweekend verschuiven geen optie? XD.


grapje, veel plezier alvast.
 
Ik ben er het hele weekend bij. Als alles goed loopt met mijn studie natuurlijk,,,
 
Zie net dat het dan Pinksteren is!!helaas geen weekend voor mij maar wel een dagje


 
 
Heineken, die kun je in de bosjes weer bij vullen zonder het verschil te proeven, is dus wel zo goedkoop :p
 
Oh Heineken, ja lekker. Zal ik ook een krat meenemen? Zal wel hard gaan,

want volgens mij hebben ze niet veel écht bier daar in het oosten...

 
 
Fijn @Bart en @Peter, kan ik 4 flesjes Heineken inwisselen voor 4 flesjes Amstel Radler 0%? Ik drink nl geen bier. ;-)
 
Kijk en dat is dan weer wel vloeken in de spreekwoordelijke kerk!
 
Jongens, ik had het over bier! Heineken komt er niet in, ook al is het lekker goedkoop door ze te hervullen ;)