BunkerHill 23 Mei

Das weer effe geleden dat ik je op een skirm zag @Eviltwin-NL

Dat was volgens mij intro dag september / oktober 2014   :O 


Zoals het er nu naar uit ziet ben ik er Zaterdag ook. Moet alleen even kijken met vervoer, want onze auto is gammel :(   


Voor de mensen die nog ruimte hebben in de auto, alleen op Zaterdag gaan en ook nog eens langs Zwolle / Kampen komen.... Voelt u geroepen u alvast te melden :p
 
Had je graag opgepikt maar 4:30 opstaan op mijn vrije dag vindt ik vroeg genoeg.
 
@Eviltwin-NL,


Je zou van harte welkom zijn met mij mee te rijden.


Echter kom ik vanuit brabant(beetje uit route) en rij ik vrijdag al aan(blijf het hele weekend).


Hoop dat je iets geregeld krijgt en dat je zaterdag aan onze zijde bent. 


Tot dan.
 
Had je graag opgepikt maar 4:30 opstaan op mijn vrije dag vindt ik vroeg genoeg.

Tja, dat herken ik maar al te goed, niet dat ik er ooit zo vroeg uit ga. Maar ik snap dat 4:30 al vroeg genoeg is ;)


 


@Eviltwin-NL,


Je zou van harte welkom zijn met mij mee te rijden.


Echter kom ik vanuit brabant(beetje uit route) en rij ik vrijdag al aan(blijf het hele weekend).


Hoop dat je iets geregeld krijgt en dat je zaterdag aan onze zijde bent. 


Tot dan.

Volgende keer beter ;)


Nu maar hopen dat @Jeroen gaat :D
 
Nog twee nachtjes en dan mogen we weer knallen @bunker hill


Like als je ook niet kan wachten :D
 
Hier is het dan, de ACN squad indeling! Het is één grote squad geworden in overleg met de SL en de 2nd SL. We gaan die dag Fireteams inzetten.


Zaterdag zal Snipertean Lima ook weer aanwezig zijn. In maart werden velen van ons door hun gehit op grote afstand waardoor we regelmatig moesten respawnen. Mijn voorstel is om dit keer één vrijwilliger uit onze squad te laten spotten op een afstand die buiten het bereik van de snipers ligt. Op die manier kunnen wij via de radio info krijgen waar de snipers van SFRT liggen en proberen ze uit te schakelen of i.i.g zorgen dat ze ons niet in het vizier kunnen krijgen. Heeft iemand een goede kleine verrekijker om mee te nemen?


Screen%20shot%202015-05-21%20at%2009.25.13_zpsjinfc7dy.png
 
Heb helaas geen verrekijker,


Zet het meteen in mijn NOG-TE-HALEN-LIST :p


in ieder geval, wordt zo te zien een leuke dag hahahah
 
1 vrijwilliger kan niet, FP, want tactisch gezien is 1 man geen man.. dus 2 vrijwilligers is het!
 
Geniaal plan jongens! Super tof dat jullie even hebben gecommuniceerd over hoe het aangepakt gaat worden! <3 <3 
 
Idd, nu afwachten of het gaat werken(hope so).


zometeen de auto inladen en gas op die krukas :D


tot strx


 
 
Ik ben ook weer van de partij en zoals altijd met mijn team bij de SFRT. Ik hoop een beetje weerstand te kunnen bieden. Tot straks!
 
In dit geval jullie tactiek even meelezen haha Voor de rest voor de gezelligheid.


Ik heb gisteren een mooie dag gehad, net verloren maar ik heb het erg naar m'n zin gehad. 
 
Haha that bad eend is a spy! Spy sapping our squadindeling ;) 


Zo te horen (facebook, fotos en reacties) was het idd een mooie dag! 
 
Het was zeker een leuk weekend, 


Op de zaterdag ochtend na het hele weekend lekker weer gehad, zondag zelfs iets te.


Het bos was weer mooi groen gekleurd wat het ook weer net iets extra's geeft.


Zeer leuke mensen,naar mijn idee zeer weinig cheaters of whiners.


Ook weer mooie replica's gezien. mooie acties gemaakt maar bovenal veel plezier gehad.


S'avonds gezellig bij het vuur een biertje drinken en s'ochtends lekker je tentje(of als Frank-Peter en Ollie je caravan) uitrollen en gaan met die banaan.


Waren ook weer een paar leuke intro's bij die het volgens mij ook goed naar de zin gehad hebben.


Conclusie:


ik heb mij uitermate goed vermaakt met ACN en de Black Cobra's. Ik hoop dat de rest het net zo goed heeft gehad. Ik kijk al weer uit naar de volgende Bunker Hill. 


Tenslotte wil ik iedereen bedanken voor het leuke weekend, ACN, de black cobra's, de organisatie en zelfs de SFRT! 


Tot snel heren.