BunkerHill 23 Mei

Als er nog leden of bezoekers zijn die één of twee dagen naar Bunker Hill komen en met ACN mee willen skirmen, meld je dan nog even aan bij ons event zodat we deze week de squad(s) indeling kunnen maken. 

Hallo, sinds kort zijn mijn vriendin en ik geintresseerd in airsoft. Wij zouden graag een dag meedoen en zagen dat dit mogelijk is bij bunker hill op 23 mei. We hebben al een mail gestuurd naar jullie om eventueel mee te gaan maar het blijkt dat er een lange wachtrij is. Nu is mijn vraag als wij ons aanmelden via 3dvision als introducee of we dan ook met met jullie mee kunnen of hoe dat gaat ?
 
Let wel op dat als je met ACN mee wilt (altijd gezellig) dat je je dan wel zelf aanmeldt bij 3Division Bunker Hill en daar een huurkit regelt (en zelf goeie schoenen, water, etc). 3Division heeft maar een bepaald aantal huurkits dus wees er snel bij.



Aanmelden bij 3Division kan hier (alleen is de inschrijving voor 28 maart ten tijde van dit schrijven nog niet open): http://www.3division.eu/Evenementen_Agenda


Trouwens, laat ook even op de evenementen agenda zien dat je komt, dan kunnen zij beter de squads indelen voor het ACN Peloton (HOOAH!!!):


mvg Arjan
 
Let wel op dat als je met ACN mee wilt (altijd gezellig) dat je je dan wel zelf aanmeldt bij 3Division Bunker Hill en daar een huurkit regelt (en zelf goeie schoenen, water, etc). 3Division heeft maar een bepaald aantal huurkits dus wees er snel bij.



Aanmelden bij 3Division kan hier (alleen is de inschrijving voor 28 maart ten tijde van dit schrijven nog niet open): http://www.3division.eu/Evenementen_Agenda


Trouwens, laat ook even op de evenementen agenda zien dat je komt, dan kunnen zij beter de squads indelen voor het ACN Peloton (HOOAH!!!):


mvg Arjan

Hallo Arjan,


 


Ja ik zie dat er nog 6 plaatsen zijn voor huurkits. Ik wil voor 2 personen reserveren waarschijnlijk. Dan kan ik gewoon 2 plekken reserveren voor 23 mei (  zaterdag ) en dan zie ik jullie daar ? En dan doorgeven op de evenementen agenda dat ik met 2 personen kom ?. Krijg je uitleg etc van 3dvision of van jullie. ( Mijn vriendin en ik hebben dit namelijk nog nooit gedaan. )
 
Ja ik zie dat er nog 6 plaatsen zijn voor huurkits. Ik wil voor 2 personen reserveren waarschijnlijk. Dan kan ik gewoon 2 plekken reserveren voor 23 mei (  zaterdag ) en dan zie ik jullie daar ? En dan doorgeven op de evenementen agenda dat ik met 2 personen kom ?. Krijg je uitleg etc van 3dvision of van jullie. ( Mijn vriendin en ik hebben dit namelijk nog nooit gedaan. )


Dat klopt, gewoon zoals @Arjan Kerkhof al beschrijft je aanmelden bij 3Division. Als je het formuliertje dan goed hebt ingevuld en op tijd bent met inschrijven regelen zij alles wat je nodig hebt. Zij verzorgen ook de briefing, maar je kunt natuurlijk altijd iemand met een ACN patch (of een andere airsofter, zijn buitengewoon sociale dieren die airsofters :)) aanspreken voor vragen of een gezellig praatje. ;)
 
Heb ons opgegeven met behulp van de leden van hier. En uitleg en hulp op teamspeak. Wij zijn er bij zaterdag.
 
Als iemand van ACN tegen die tijd een lijstje van deelnemers kan opstellen kan ik wel een squad-indeling maken. Al mag iemand anders dat natuurlijk ook doen ^_^ 
 
Als iemand van ACN tegen die tijd een lijstje van deelnemers kan opstellen kan ik wel een squad-indeling maken. Al mag iemand anders dat natuurlijk ook doen ^_^ 

Dat is 10 man hoog uit??  Dan is de lijst ook de squad indeling denk ik ;) 


Ik kijk het weer nog even aan, anders ben ik er mogelijk zaterdag ook bij :)
 
Ik baal dat ik deze ga missen. Klus waar ik niet onderuit kan. Had graag het hele weekend meegdaan !
 
Ja, ook op zondag. En een aantal van ons gaan het hele weekend dus, dus zondag ook present. ;)
 
Hoppatee, heb de magpouches voor mijn thompson ontvangen. Dus kan er vollop tegenaan aankomend weekend.


Vrijdag overuren opgenomen dus kan mooi rond 18.00 uur arriveren @bunker hill.


Weet ik in ieder geval zeker dat ik bij ACN kan staan in plaats van dat ik weer genoodzaakt tussen twee SFRTérs mijn tent op moet zetten :D
 
 


Vrijdag overuren opgenomen dus kan mooi rond 18.00 uur arriveren @bunker hill.


Weet ik in ieder geval zeker dat ik bij ACN kan staan in plaats van dat ik weer genoodzaakt tussen twee SFRTérs mijn tent op moet zetten :D

Komt helemaal goed, Paul! We hebben vrijdag contact, ik heb er zin in! 
 
Donderdag alles inpakken dan vrijdag morgen nog even shoppen en gaan met die banaan!
 
zelfde planning hiero @Pafkoes, :D


@Frank-Peter, we hebben vrijdag rond de middag wel ff contact over hoe en wat 


Tot dan alvast allemaal


#cantwaittokicksomeSFRTasses