BunkerHill 23 Mei

@Peter, Ga zeker mijn best doen om er ook rond die tijd te zijn.
 
Aangemeld voor het gehele weekend.


@Frank-Peter, zou dit keer graag mijn tent bij jullie neer zetten. Vorige keer hadden ze me tussen twee SFRT tenten geplaatst. 

@manderspaul, ik zal een plekje vrij houden voor je als je er nog niet bent als wij aankomen! 
 
Jeetje dit wil ik wel een keer meemaken. Hoe doen julle dat trouwens met stroom voor lipo's e.a. ?


 


 
 
Jeetje dit wil ik wel een keer meemaken. Hoe doen julle dat trouwens met stroom voor lipo's e.a. ?


 


 

Als je een verlengsnoer meeneemt kun je 's nachts je batterijen aan de lader leggen.


Als je een dagspeler bent kun je je batterijen in het winkeltje opladen of zelf je lader meenemen en bij één van ons in de tent inprikken.


Zelf heb ik aan 2 lipo's voor het hele weekend meer dan genoeg, voor de zekerheid heb ik nog een derde mee. ;)
 
Voor liefhebbers die nog vervoer zoeken voor zaterdag 23 Mei, ik kom vanuit eindhoven en heb plek voor 3 personen. 
 
@Arjan Kerkhof, Zou er graag gebruik van maken jongen, echter rij ik vrijdag al aan en blijf ik het hele weekend. 
 
@Frank-Peter, ff terugkomend op jouw aanbod om te koken zaterdag avond en omtrent het hele weekend.


Kan ik behalve drank, chips, broodjes, fris en andere benodigdheden nog iets anders meenemen?


niet dat we dalijk iets tekort komen :)


hoor het graag
 
Hoppatee, had nog 43 overuren staan dus heb op t werk ff geregeld dat ik vrijdag(voor bunkerhill) ook vrij ben. Oftewel deze jongen staat ook om 18.00 uur bij de poort :p


Vraagje aan @Frank-Peter, @Peter en de rest van de weekend crew:


Eten jullie al voordat je vrijdags aanrijdt, koken jullie ook vrijdags al of wordt t bestellen?
 
Wij eten altijd al vóór we gaan rijden. Da's makkelijk, want dan kan je als je op BH aankomt direct aan het bier. ;)
 
Ik maak zaterdagavond voor ons kamp bami met saté, als iemand dat niet lust dan graag zelf iets anders meenemen. 


@manderspaul, ik neem gewoon broodjes mee voor vrijdagavond en zaterdagmiddag, als we dan aankomen maken we alleen het kamp klaar en kan het feest beginnen. En wat er altijd in gaat s'avonds zijn wat snacks bij het drinken. Ik heb een gasfornuis en pannen dus ik kan altijd iets warm maken. Gehaktballetjes of knakworsten b.v. :)
 
Als er nog leden of bezoekers zijn die één of twee dagen naar Bunker Hill komen en met ACN mee willen skirmen, meld je dan nog even aan bij ons event zodat we deze week de squad(s) indeling kunnen maken.