BunkerHill 23 Mei

• Onderwerp starter Onderwerp starter Arjan
  • Startdatum Startdatum
Zegt de grootste......

Alhoewel?de grootste?

Ik ben voor een verkiezing: Wie is de mafste binnen ACN.

Maar welkom Conrex bij het mischien wel gezelligste (en mafste) forum van nederland.

Ik zal voor de variatie wel wat lekker bier uit het Brabantse platteland meenemen.

#bavaria.

Ben de dagen al aan het aftellen. damn wat heb ik weer zin om samen met ACN en de Black Cobra's die SFRT dames af te knallen  hahaha

Als het zo doorgaat dan mogen ze wel een apart ACN veldje maken op de camping bij Bunker Hill! :-) 

Heb er ook heel veel zin in!

Ja, daar moet iemand me misschien aan herinneren aangezien ik er zelf niet bij ben. Dus moet hem van te voren maken. Of iemand anders moet zich geroepen voelen natuurlijk! ^_^ 

Topic is in ieder geval aangemaakt. Moet weer even bedenken dat standaard "in te bouwen" in de workflow. Om events gelijk weer aan te maken. 

@tri shot, 

is geen hogere wiskunde.

A. je arriveert op vrijdagmiddag/avond, zet je tent op en gaat aan het bier.

B. Je wordt zaterdag wakker en gaat airsoften. Daarna Bier

C. Je wordt zondag wakker en je maakt af wat er nog van de SFRT over is.

D. daarna ga je je zooi opruimen en rij je naar huis. Voor die gene die met een ander meerijden... Bier

Voor meer info over bier en airsoft gerelateerd vragen zie @Peter :D

Airbeer I love it hahaha Ik ga me denk ik ook maar aanmelden voor Bunker Hill.

Ben helemaal enthousiast door de filmpjes van Jan ( ACN ) op Youtube. Tentje Biertje, Airsoft ehhh niet in die volgorde natuurlijk. Lijkt me helemaal te gek. Enne wat is de SFRT ??

3division heeft in zn maandelijkse evenement 2 teams: Black Cobra, waar ACN doorgaans bij meespeelt, en S.F.R.T, wiens kont we doorgaans schoppen. Behalve de vorige zaterdag...toen werd onze kont hard geschopt..

Waar moet je je opgeven om zo'n weekend mee te maken? En wat zijn de kosten?

Heb nog 0,0 ervaring met skirms en ga dat de 25e hier in Lelystad eerst beleven.

via de website van 3division (www.3division.eu). Dat kan per evenement. Dus nu is er alleen inschrijving mogelijk voor het evenement van volgende week. In de week na het evenement wordt op de website en facebook melding gemaakt dat de inschrijving voor het volgende evenement geopend is. 

Daar staat ook wat het kost.. €30 voor 1 dag en €60 voor het weekend. Ook staat er hoe laat je aanwezig dient te zijn en wat de fps regels zijn.

3division heeft in zn maandelijkse evenement 2 teams: Black Cobra, waar ACN doorgaans bij meespeelt, en S.F.R.T, wiens kont we doorgaans schoppen. Behalve de vorige zaterdag...toen werd onze kont hard geschopt..

Mjah maar vervolgens zondag hun helemaal ingemaakt en toch gewonnen. :) 

Ik zeg alleen `lets kick some ass` ben ook van de partij, lijkt me echt te gek zo een weekend.

Is ook supervet StoutKonijntje. In eerste instantie ging ik steeds losse skirms en leek een heel weekend me helemaal niets, maar als je het eenmaal een keer gedaan hebt wil je niet meer anders. De gezelligheid en het uitslapen zijn de grootste pluspunten wat mij betreft. ;)