Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, daar moet iemand me misschien aan herinneren aangezien ik er zelf niet bij ben. Dus moet hem van te voren maken. Of iemand anders moet zich geroepen voelen natuurlijk! ^_^
Airbeer I love it hahaha Ik ga me denk ik ook maar aanmelden voor Bunker Hill.
Ben helemaal enthousiast door de filmpjes van Jan ( ACN ) op Youtube. Tentje Biertje, Airsoft ehhh niet in die volgorde natuurlijk. Lijkt me helemaal te gek. Enne wat is de SFRT ??
3division heeft in zn maandelijkse evenement 2 teams: Black Cobra, waar ACN doorgaans bij meespeelt, en S.F.R.T, wiens kont we doorgaans schoppen. Behalve de vorige zaterdag...toen werd onze kont hard geschopt..
via de website van 3division (www.3division.eu). Dat kan per evenement. Dus nu is er alleen inschrijving mogelijk voor het evenement van volgende week. In de week na het evenement wordt op de website en facebook melding gemaakt dat de inschrijving voor het volgende evenement geopend is.
Daar staat ook wat het kost.. €30 voor 1 dag en €60 voor het weekend. Ook staat er hoe laat je aanwezig dient te zijn en wat de fps regels zijn.
3division heeft in zn maandelijkse evenement 2 teams: Black Cobra, waar ACN doorgaans bij meespeelt, en S.F.R.T, wiens kont we doorgaans schoppen. Behalve de vorige zaterdag...toen werd onze kont hard geschopt..
Is ook supervet StoutKonijntje. In eerste instantie ging ik steeds losse skirms en leek een heel weekend me helemaal niets, maar als je het eenmaal een keer gedaan hebt wil je niet meer anders. De gezelligheid en het uitslapen zijn de grootste pluspunten wat mij betreft.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.