Cerakote

Cooper2099

Well-Known Member
6 okt 2016
115
42
Trophies
8
Airsofters,

Ik wil mijn ICS Par Mk3 laten cerakoten in multicam patroon/kleur,
heeft iemand een adresje of hier ervaring mee? Zojah wat waren de kosten etc?

Met vriendelijke groet,

Cooper

Ik had geen idee wat je met Ceracoten bedoelde dus zocht ik het ff op op het net.
WAUW MAN,ik druip op mijn toetsenbord! :eek:

FullSizeRender_cropped.jpg

IMG_0253_0.JPG

IMG_0238.JPG

Das toch een soort van poedercoaten?

Toen ik mijn ICS uk1 kocht bij Pirosport in Rotterdam wou ik eigenlijk een ''tan'' kleurig type kopen, maar daarvan was de levertijd 10 weken.
De eigenaar van de winkel stelde voor om mijn replica te laten cerakoten in de kleur ''tan''. Ik ben daar verder niet op in gegaan, ik weet dat het daar kan, maar wil eerst andere zoeken/vinden wellicht ook dichterbij huis;)

Volgens mij is het eerder een soort van paint-brush:) maar dan meer met lak dat bijna niet beschadigd (gehard) ofzo

Heel gaaf en superslijtvast volgens diegenen die het Ceracoten doen.
Als je nog adressen te weten komt zou je die dan hier willen vermelden?
Ik denk dat er wel meer geinteresseerden zijn.

Laatst bewerkt:
Is inderdaad heel mooi en wordt veel gedaan in de Realsteel wereld, maar het komt ook zo met zijn kosten volgens mij. Denk dat je er wel wat geld moet voor neerleggen als je een hele replica wil cerakoten.

Ik weet de precieze kosten niet maar weet wel dat een complete buks waarschijnlijk ettelijke 100-en euro's kan kosten

Mja,heel mooi allemaal maar in nederland moet diegene die de replica's gaat ceracoten een diploma wapenleer hebben en de bevoegdheid c.q.vergunning om wapens en/of wapenonderdelen te behandelen.
Ook als het om replica's gaat.:(

Mja,heel mooi allemaal maar in nederland moet diegene die de replica's gaat ceracoten een diploma wapenleer hebben en de bevoegdheid c.q.vergunning om wapens en/of wapenonderdelen te behandelen.
Ook als het om replica's gaat.:(

Volgens mij zijn omtrent het verven e.d. de regels nog niet zo lang geleden versoepeld waardoor die ontheffingen en wapenleer diploma niet meer nodig zijn.

Dat zou mooi zijn.
Vooral voor mijn vrouw die wilde plannen heeft met haar replica's.

Erg mooi spul inderdaad. Komt uit de USA. Via hun officiële site kan je ook gratis tot 5 staaltjes bestellen.

https://www.cerakoteguncoatings.com/

Ik heb eens bij de airsoftdokter in België geïnformeerd voor een Hi-Capa. Kosten: 250,- enkele kleur. Ik denk dat ik het voorlopig gewoon lekker bij m'n spuitbusje van 6,- houd.

• Leuk
Waarderingen: Jan en Vladimir
Bij Com-Bat Airsoft zit ceracore, dat is de enige gecertifceerde Cerakote applicator in Nederland voor de guncoatings.

Een complete pistol kost hier maar 140 euro (1 kleur)

www.ceracore.nl

Een voorstel bericht is wel zo beleefd, dit komt we heel erg sterk over als reclame, plus ‘maar 140 euro’ dat vind ik anders nog een aardig bedrag.

Eventjes bij de website op "over ons" klikken, nuff said. Informatie is fijn, daar niet van.

Mocht ik ooit een agency slede op de kop kunnen tikken, dan is een wolf grey ceracote een duidelijke optie! En als het prijstechnisch interessant is, de agency logos op de slede rood.. <3