Chambers 30-9 (was 1-10)

Dit mis vanwege opstapelende omstandigheden veranderd naar vier personen overigens.
Vraag, is er bij acn iets bekend of de papier bij de chambers wel op orde zijn?
Ik hoorde hier iets toen ik bij de nac was (nabv)...

Vraag, is er bij acn iets bekend of de papier bij de chambers wel op orde zijn?
Ik hoorde hier iets toen ik bij de nac was (nabv)...
Er zijn heel veel geruchten hierover inderdaad. Toen de ene organisatie van deze locatie weg ging en de andere er ging zitten kwamen deze verhalen ineens op het internet. Één van de redenen waarom ik niet al te happig ben op deze locatie omdat het idd niet zeker is dat er papieren zijn.

Crimi zegt van wel.Via hun facebook is te zien dat ze contact hebben met politie gehad, politie schijnt langs gekomen te zijn, dus je zou zeggen van wel.

Ik zie alleen links staan voor 1 oktober maar klopt het dat we echt 30-9 gaan?
Dan ga ik namelijk graag mee en meld ik me nog even snel aan :).
1 plek in de auto beschikbaar vanaf Amsterdam of makkelijk ergens tussen Amsterdam
en eindlocatie ;).

Ik moet even kijken of er nog ruimte is voor komende zaterdag. Als iemand in de buurt van Uden komt en die zelfde dag ook weer terug gaat ga ik graag mee. :)

Ik zie alleen links staan voor 1 oktober maar klopt het dat we echt 30-9 gaan?
Dan ga ik namelijk graag mee en meld ik me nog even snel aan :).
1 plek in de auto beschikbaar vanaf Amsterdam of makkelijk ergens tussen Amsterdam
en eindlocatie ;).
Dubble post, sorry!

Ik en @Menolski gaan iig Zaterdag. Zo ver ik weet ACN leden dus ook ;)
Titel is ook aangepast naar de 30e.

Te gek! Kunnen nog wel wat rifles gebruiken ^_^

Nou kaartje is besteld hoor :).
Camera-accu's in de laders: check
accu-packs in laders: check
walkie in de lader: check
toch maar een batterij in de lader als er teveel snipers in het veld lopen: check

yes ik heb er zin in!

• Leuk
Waarderingen: TwanRage
Nou kaartje is besteld hoor :).
Camera-accu's in de laders: check
accu-packs in laders: check
walkie in de lader: check
toch maar een batterij in de lader als er teveel snipers in het veld lopen: check

yes ik heb er zin in!
Vergeet niet een setje droge kleding mee te nemen, just in case ;)

Oh ja goeie om misschien te melden waar ik langsrij als mensen heel last minute toch nog mee willen:
- Utrecht
- Den Bosch
- Eindhoven

Dat was m dan wel weer ;).

• Leuk
Waarderingen: Artilux
Wat was dat een ontiegelijk gave dag!
Tof om samen met ACN in de squad te spelen en de roulerende medic was een leuke toevoeging. Mochten jullie nog eens een assault nodig hebben, hit me up.
Ook fijn dat ondanks de flinke regenbuien de sfeer goed bleef.

Tot de volgende!

Thanks guys!

Ik vond het ook een ontzettend toffe skirm! In de ochtend was het een chaotische start vanwege mijn replica problemen en het niet communiceren over wat en hoe we iets gingen ondernemen. Er was op dat moment niet eens een squad :p. Ondanks dat nog wel een aantal toffe momenten gehad.

De middag ging een stuk beter. Goede coordinatie, nog mooiere momenten en acties waardoor het een te gekke skirm was!

Leuk om weer wat mensen van het forum te leren kennen en daarmee opgetrokken te hebben. Goed gespeeld iedereen! Het was te gek hoe iedereen meewerkte binnen de squad en de opdracht. Er werd weinig gediscussieerd en iedereen ging er gewoon voor!

Was weer een super mooie dag :).
Misschien wel is tijd om een "kijk en vergelijk"
te maken van radio's + PTT's haha

Ik heb de keuze gisteren wel gemaakt.. ik ga voor het dure maar wel realsteel spul.. Peltor Comtac (weet nog niet welke optie variant). Dan weet ik zeker dat m'n comms het goed doen en hoef ik me daar geen zorgen over te maken.. aangezien ik vaak gebruik maak van SL en andere comms in m'n team vind ik dit wel noodzaak

Was een geslaagde dag heren!
Zoals Jan al zei, was de ochtend wat chaotisch maar het middagdeel ging eea een stuk beter! Hoewel het niet om hits maken gaat voor mij, hadden @iTdeal en ik 's middags een behoorlijk mooi plekje in een van de gebouwen weten te bemachtigen. Vanuit deze positie konden wij er aardig goed voor zorgen dat er een behoorlijk aantal van de tegenstanders terug naar de spawn moesten en onze medestrijders zo wat minder last van hun hadden tijdens de echte missie. :)

Leukste moment: vanuit de hierbovengenoemde positie probeerde ik een wegrennende tegenstander te raken en door de scope zag ik de bb's steeds rakelings langs m vliegen. Toen deze tango een hoekje om wilde gaan, gleed hij in de gladde modder uit. Terwijl hij viel, raakte een laatste bb hem. De volgorde van wat ik hoorde was: Baf, auw, kut, hit! :D

• Leuk
Waarderingen: TwanRage
Was een geslaagde dag heren!
Zoals Jan al zei, was de ochtend wat chaotisch maar het middagdeel ging eea een stuk beter! Hoewel het niet om hits maken gaat voor mij, hadden @iTdeal en ik 's middags een behoorlijk mooi plekje in een van de gebouwen weten te bemachtigen. Vanuit deze positie konden wij er aardig goed voor zorgen dat er een behoorlijk aantal van de tegenstanders terug naar de spawn moesten en onze medestrijders zo wat minder last van hun hadden tijdens de echte missie. :)

Leukste moment: vanuit de hierbovengenoemde positie probeerde ik een wegrennende tegenstander te raken en door de scope zag ik de bb's steeds rakelings langs m vliegen. Toen deze tango een hoekje om wilde gaan, gleed hij in de gladde modder uit. Terwijl hij viel, raakte een laatste bb hem. De volgorde van wat ik hoorde was: Baf, auw, kut, hit! :D
HAHAHA ja dat gebouw was geweldig xD
Barkruk frame gevonden, achterin de kamer in het donker erop gaan zitten (want luiheid dient de mens) en schieten maar door dat raam ;).