Combatshop.nl (Gear) (Fysiek & Web)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter

Well-Known Member
13 mei 2014
1.270
708
Trophies
28
bezoek-onze-winkel-in-montfoort.jpg






COMBATSHOP

Combatshop.nl


Energieweg 1
3401 MD IJsselstein

Maandag - gesloten
Dinsdag - 12:00 tot 16:00
Woensdag - gesloten
Donderdag 12:00 tot 16:00
Vrijdag 12:00 tot 20:00
Zaterdag 9:00 tot 16:00

Telefoon: 0348 - 769 088 (maandag & zondag niet bereikbaar)

E-mail: info@combatshop.nl


Deze winkel heeft een grote voorraad en wat ze niet op voorraad hebben leveren ze binnen de op de website aangegeven tijden. Het assortiment loopt uiteen van kleding tot magazijnen en van tandwielen via patches tot scopes en survival equipment.


Sinds december 2014 is er een nieuwe website, die naar mijn mening echt een grote verbetering is ten opzichte van de oude. Veel overzichtelijker en netter, artikelen zijn makkelijker vindbaar en je loopt lekker door de menu's heen nu. Ook kan je op veel verschillende manieren betalen, waaronder iDeal en PayPal.

Onlangs heb ik hier twee keer een bestelling geplaatst en heb beide bestellingen binnen de aangegeven tijd thuis ontvangen. Helaas was één artikel zelfs bij bun leverancier niet meer op voorraad, waarna ze me direct hebben gemaild. Er werd mij de keuze geboden te wachten, mijn geld terug te krijgen of een vergelijkbaar artikel te ontvangen. Nadat ik had laten weten voor het laatste te kiezen lag het binnen twee dagen op de mat. Goede service dus.


De winkel zelf heeft een beetje vreemde openingstijden (zie hierboven), maar als het je toch eens lukt om hier langs te gaan dan zal je een winkel treffen met personeel dat weet waarover ze het hebben, sommige van deze mannen kom ik regelmatig tegen op de airsoftvelden, en dat is belangrijk, want zo kunnen ze uit ervaing spreken als ze je iets aanbieden, of meedenken als je ergens niet uitkomt. Ook een aanrader dus voor beginners, want ze nemen hun tijd voor je en kunnen je precies vertellen wat je 'nodig' hebt.


Al met al ben ik dus zeer over deze winkel te spreken.


Cijfers geven is niet echt mijn ding, maar ik zie het anderen altijd doen. Misschien kan je er wat mee. ;)


- klantvriendelijkheid: 9

- geduld: 8

- ervaring en kennis: 8

- mogelijkheid om artikelen vast te houden: 9

- goede prijs / kwaliteit verhouding: 8

- voorraad: 6

- webshop: 9

- nazorg: 9





Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat wanneer ik deze review anderhalf jaar geleden had geschreven hij er iets anders uit had gezien. In die tijd heb ik hier twee keer een bestelling gedaan die later dan afgesproken werd bezorgd. Ik weet dat meer mensen deze ervaring hebben gehad in het verleden, dus ik wilde er wel wat over zeggen om daar recht aan te doen.
 
Ben er van de week fysiek wezen winkelen,


en kan alleen maar dit verhaal beamen


Vriendelijk personeel met verstand van zaken en die geduld hebben


Een leuk niet te groot zaakje met heel veel spullen


ik zeg TOP!!!
 
Ik heb hier ook wel dingen besteld en fysiek in de zaak geweest. Vriendelijke geduldige mensen die weten waar ze over praten. En dingen ruilen is ook geen enkel probleem. Even een mailtje en het ligt voor je klaar.
 
Laatste keer dat ik het daar weer eens probeerde om te bestellen kreeg ik weer het verkeerde binnen. Voor mij niet meer dus.
 
Ik heb ook niet zo een hoge pet op van deze webwinkel, ik had een masker besteld en het geld overgemaakt, maar na heel geduldig een week gewacht te hebben en nog steeds geen bericht van hun gehad te hebben, ben ik gaan bellen en het duurde echt lang voordat ik eindelijk iemand aan de lijn had, dacht al bijna dat ik in een internetscam terecht was gekomen.


Toen bleek dus dat bij hun de bestelling "waarschijnlijk niet uit de printer was gekomen" en toen bleek dus ook nog dat het masker niet voorradig was, terwijl het op de site wel als voorraad stond. Dus gingen ze de leverancier contacteren over de levering en zouden ze het me laten weten.... weer een week van niks, nada, noppes en toen WEER gebeld, hadden ze dus nog steeds geen contact opgenomen met de leverancier! Vervolgens weer de belofte om het nu wel te doen maar nu bleek de leverancier midden in een verhuizing te zitten en het masker pas een week of 2 later te kunnen leveren, dus toen heb ik na een aanbod voor een vervangend masker de hele boel afgeblazen....


Dus voor mij geen combatshop meer :(
 
Heb net ff zitten zoeken maar dat ging niet over combatshop maar over combatgear


Link: http://www.npo.nl/kanniewaarzijn/07-11-2014/VARA_101369095


 


 
 
 Dankje Blade, ik haal die 2 namen zo nu en dan door elkaar :s maar blijkbaar als ik het zo lees gaat kwaliteits service eenigzins de zelfde kant op....
 
Lijkt mij nogal een verschil of je niet bereikbaar bent of gewoon altijd telefonisch bereikbaar bent en je spullen niet leveren of later dan verwacht.

Laten we proberen geen verwarring te zaaien. ;)
 
Van de week gemailt voor een artikel wat niet op voorraad was. (ninja filling station)
Ik stond versteld van hoe snel ik antwoord kreeg.
Ook werd ik erop geattendeerd dat het voor een Internationale koppeling was en dat DIN koppelingen vaker voorkomen, of ik zeker was dat ik de goeie zou bestellen.
Na bevestiging werd gelijk het artikel bij de leverancier besteld en is 2 dagen later bij de winkel binnen gekomen.

Resumerend
Erg prettig contact, snelle reactie en als iets niet op voorraad is doet deze winkel zijn best om het artikel snel bij je te krijgen. Gewoon een Top bedrijf.
 
@Stey
Daarom heb ik die ook besteld en niet een DIN :-D Vermoedelijk komt de filling station dinsdag bij mij in huis ;-) niet dat ik er dan al wat aan heb, maar dan ben ik vast voorbereid.
 
volgensmij werkt deze code nog tot einde van de week.


Maar met code: epicsale  

krijg je beurskorting. Hoeveel weet ik niet. Doe er iig je voordeel mee en wacht niet te lang.
 
Ik ben onlangs in de winkel van combatshop.nl geweest om mijn Nimh batterijen te vervangen voor lipo's en een lader. Ik ben zeer professioneelgejolpen met voldoende uitleg over de do's en dont's en wat ik als zeer prettig ervaarde is dat als ik iets niet wilde of nog ergens over na wilde denken, dit geen enkel probleem was en men niet bleef proberen spullen aan me te slijten.


Dus voor mij ruim voldoende bakmanschap en kennis van zaken en een prettige sfeer. Jammer dat ze geen replica'sverkopen, maar je kunt niet alles hebben.


 
 
vorige week donderdag een bestelling gedaan met producten die allen op voorraad waren en dus volgens de website ook "direct verzonden" werden, de betalingsbevestiging was er zo, maar verdere mail bleef uit, vrijdags de shop gemaild en tot op heden ook niks terug ontvangen. Telefonisch krijg ik ook niemand te pakken op de uren dat ze beloven beschikbaar te zijn.. Hoop dat ik mijn spulletjes nog krijg maar volgende keer bestel ik wel ergens anders...
 
dat klinkt wel redelijk precies hetzelfde zoals ik het contact zoeken met hun ervaren heb. Jammer om te horen dat het nog steeds gebeurd :(
 
Now recently i bought another product from this website and i got the same experience as in November 2015, which they told you the delivery with one week but you didn't get your order even with three weeks!
Each time i call them via the telephone (he said they sent my order with Postnl) and yet i didn't got my order since 8-3-2016
The worst service ever and my rating to this website is zero .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.