Combatshop.nl (Gear) (Fysiek & Web)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede ervaringen met deze shop. Toen ik op zoek was naar een over the barrel silencer voor mijn replica goed geholpen. Actief mee gedacht en diameters nog nagemeten in de shop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik ga hier regelmatig langs goede sfeer en nooit problemen gehad , soms kan het dat ze het erg druk hebben dan moet je niet staan blijven lullen , iets waar ik soms laat achter kom haha

Ik ben er laatst geweest voor het eerst. Aardige gasten en goede hulp maar dat lullen was bij mij wel een beetje een probleem. Uiteindelijk kwam ik 5 minuten te laat op m'n afspraak later die dag nadat ik mezelf kapot heb lopen fietsen om het te halen haha maar dat was misschien mijn eigen probleem ook, ik had weinig tijd.

Eerst volgende keer genoeg tijd ervoor nemen. Maar voor de rest topshop! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Robin2k7
Hah, ik herken het geval met het staan blijven lullen, vooral Marco heeft daar een handje van aangezien hij makkelijk een eind weg praat.
Gezellige gasten, kom er graag maar als het lang duurt voel ik me soms een derde been aangezien er andere klanten staan te wachten.

Ik ga toch nog eens met ze overleggen voor een M14 DMR ombouw, heb het gevoel dat ze dat wel kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Inmiddels ook al een paar keer geweest en elke keer top geholpen!
En idd Marco kan lekker ouwehoeren :p

Op moment zitten ze trouwens midden in een verhuizing. De shop verhuisd naar IJsselstein, om precies te zijn naar:

Energieweg 1
3401 MD IJsselstein

@Peter Misschien kan je dat aanpassen in jouw eerste post?
 
Inmiddels ook al een paar keer geweest en elke keer top geholpen!
En idd Marco kan lekker ouwehoeren :p

Op moment zitten ze trouwens midden in een verhuizing. De shop verhuisd naar IJsselstein, om precies te zijn naar:

Energieweg 1
3401 MD IJsselstein

@Peter Misschien kan je dat aanpassen in jouw eerste post?

Huh? Serieus?! Daar heb ik echt niemand over gehoord toen ik er vrijdag was.

Misschien goede reden waarom ik m'n order nog niet heb :p
 
Inmiddels ook al een paar keer geweest en elke keer top geholpen!
En idd Marco kan lekker ouwehoeren :p

Op moment zitten ze trouwens midden in een verhuizing. De shop verhuisd naar IJsselstein, om precies te zijn naar:

Energieweg 1
3401 MD IJsselstein

@Peter Misschien kan je dat aanpassen in jouw eerste post?
Ik had het idd ook al gelezen op fb, maar nog niet veranderd. Thanks voor de heads-up!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Vandaag even langs geweest en wederom top geholpen.

Nieuwe winkel ziet er goed uit. Veel meer ruimte dan op de oude locatie echt een verbetering!

En 15min korter rijden, dat is altijd goed :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Vandaag even langs geweest en wederom top geholpen.

Nieuwe winkel ziet er goed uit. Veel meer ruimte dan op de oude locatie echt een verbetering!

En 15min korter rijden, dat is altijd goed :cool:
Goed te horen!
Ik ga komende week ook weer eens wat bestellen daar, ik heb niks nodig, maar dan heb ik een smoes om er weer eens langs te gaan. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Sadiek
Helaas heeft deze winkel haar deuren gesloten. :S

Er gaat dus een slotje op dit topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.