Compleet onervaren

Hey Michael, ik ben ook helemaal nieuw in het airsoft (samen met een vriend) had graag met je mee willen gaan de eerste skirm. 1 mei kan ik dan jammer genoeg niet dus denk dat ik nog tot een weekje daarna wacht.
Ben momenteel bezig met aanvraag pas en daarna gelijk loadout kopen haha xD
Als je nog eens mensen zoekt voor je 2e skirm en alles is binnen... i'm in!
Heel veel plezier toegewenst 1 mei!

Btw een M4 of Ak zegt niks in de airsoft wereld vanwege het feit dat de fabrikant veel belangrijker is. Zo heb je ak's van cyma, E&L en real sword welke elk in zijn eigen prijs categorie vallen en ook dus elk met zijn eigen kwaliteit komen :).

Gaat helemaal goed komen en gaan zeker een keer samen skirmen! Ik ben ook al bezig met de pas haha

Mooi toch leren de debutanten (want er zijn er naast mij nog een paar die voor het eerst gaan) gelijk genoeg mensen kennen van het forum

Nogmaals welkom allemaal om het ACN forum en in deze prachtige Airsoft sport!

Ik weet bijna zeker dat jullie het dik naar je zin gaan hebben 1 mei bij Balls & Arrows, maar misschien verstandig om inderdaad voor de eerste keer even te huren voordat je de velbegeerde NABV-pas gaat aanvragen en voor de rest al je geld kwijt bent aan alle Airsoft shizzle die je ECHT nodig hebt.

En dank aan alle forum-leden dat jullie elkaar zo helpen. Want dat is volgens ons (ACN) ook de grootste lol van deze sport, het is een echte teamsport waarin je elkaar helpt en op elkaar kunt en moet rekenen.

Nogmaals veel plezier en speel eerlijk ('tis tenslotte maar een spelletje).