CQB City Arnhem 5 februari 2017

JordivE

Well-Known Member
29 mrt 2016
118
37
Trophies
5
Hoi forumleden!

Zondag 5 februari gaan een paar teamgenoten en ik naar CQB City in Arnhem. Wie graag mee wil is van harte welkom!

De volgende forumleden gaan tot nu toe:
@Da Fencer
@Rick191
@Strelok
@Stey
@TVDE
@Donny Visser
@Rick Grimes (eventueel)
@JordivE

DE LOCATIE
Airsoft Adventures, onderdeel van Paintballworld, beschikt over een spectaculaire airsoft locatie, op loopafstand van het centrum van Arnhem. Beleef airsoft op een unieke manier,
op een indoor speelveld van 2.000 m2 met de naam ‘CQB City’.

Het speelveld
CQB City is een echte Close Quarter Combat beleving. Het speelveld is ingericht met tal van gebouwtjes en kamers. We hebben het speelveld zo ingericht dat het voelt als een echt stadje, compleet met gevangenis, kerk en tankstation. Daarnaast kunnen spelers aan beide zijden ook omhoog naar een tweede verdieping voor een goed overzicht over het gehele gebied.

Faciliteiten
De locatie biedt daarnaast tal van faciliteiten waardoor je bezoek nog aangenamer wordt. Je kunt gratis gebruik maken van kleedkamers, toiletten en douches, er is een grote lounge kantine waar je terecht kunt voor een hapje en een drankje en bij mooi weer geniet je van het zonnetje op het grote terras.

Neem deel aan de Open Airsoft Skirms
Iedere zondag organiseren wij een Open Skirm. Bij de Skirms is iedereen welkom, mits je aan één van de volgende voorwaarden voldoet:

• Je bent lid van de NABV
  • Je komt mee als een introducee van een NABV lid.
  • Je wordt uitgenodigd als introducee door Paintballworld.
  • Je hebt je van te voren ingeschreven voor de Skirm en je hebt hier een bevestiging van ontvangen.
Tijdens de Open Skirm kun je met je eigen uitrusting spelen. Mocht je nog niet over een uitrusting beschikken, dan kun je een uitrusting bij ons huren. De kosten van een complete uitrusting bedragen € 30,00. Hierbij is inbegrepen:

• Overall
  • Masker
  • Dragon airsoft wapen (AEG)
  • 5.000 bb’s
Kosten
De deelname kosten aan een Open Skirm bedragen € 25,00 per persoon.

Inschrijven
Voor elke Open Skirm hebben wij maximaal 50 spots. Om die reden moet je je van te voren inschrijven via deze website. Je bent pas verzekerd van een plekje wanneer je een bevestigingsmail hebt ontvangen van je inschrijving.

Inschrijven kan hier! http://www.airsoftadventures.nl/inschrijven/

[RSVP=2241]Click here to RSVP[/RSVP]

Stey - 1
TVDE - 1

Total: 2

Laatst bewerkt:
Oh gaaf, ik ga mee! Ik woon zelf in Arnhem, lekker dichtbij dus! :)
Wordt dan mijn eerste skirm, ik hoop dat ik tegen die tijd de semi-auto van m'n G&G F2000 gefixt heb. :-(

• Leuk
Waarderingen: JordivE
Chill! Wordt voor mij m'n eerste skirm bij die locatie, dus in a way zijn we beide noobs! :D

Semi is inderdaad wel handig vaak bij indoor locaties haha :)

Mij herken je tegen die tijd aan de mandrake en de MP7!

Nog niet zeker maar deze locatie wil ik misschien wel proberen, ben normaal van de woodland. Heb wat nieuwe gear besteld dus als alles binnen is voor die tijd ben ik er misschien wel bij.

• Leuk
Leuk, zal mij ook inschrijven. Ben er nu 5x geweest, maar elke keer veranderd de baan en safe zone, dus ben weer benieuwt wat ze nu veranderd hebben.

• Leuk
Zojuist confirmatie mailtje gehad.

Zaterdag nog even langs Q-tac om een el-cheapo replicatje te kopen voor CQB ruimtes :)

Die locatie lijkt mij wel erg mooi. Ik ga er ook zeker een keer heen, maar voor nu sla ik over.

*Autistic Screeching* Ik koop geen plastic speelgoed. Heb liever het echte werk in handen ;) :D
Als ik een "M4" zou kopen, zou het een M16a1 of 2 zijn. En hij moet zwaar zijn. En metaal. En blowback.

On topic : Ik heb wat video's bekeken op jijbuis. Ziet er zeker uit als een leuke locatie. Niet zo'n palletstad maar echt een beetje moeite gedaan om huisjes te bouwen.

Je zit wel bovenop elkaar daar. Maar dan kan je ook weer des te meer mensen afschieten :P
Volgende keer ga ik ook weer mee.

*Autistic Screeching* Ik koop geen plastic speelgoed. Heb liever het echte werk in handen ;) :D
Als ik een "M4" zou kopen, zou het een M16a1 of 2 zijn. En hij moet zwaar zijn. En metaal. En blowback.

On topic : Ik heb wat video's bekeken op jijbuis. Ziet er zeker uit als een leuke locatie. Niet zo'n palletstad maar echt een beetje moeite gedaan om huisjes te bouwen.

Al mijn M4's zijn ook van metaal dus daar kan je niks op aanmerken :P, maar wat ga je dan wel halen.

Bevestigingsmail gehad, dus jullie mogen mij ook op de lijst zetten! :)

Laatst bewerkt: