Dan toch maar even voorstellen

JWieleman

Well-Known Member
17 jan 2018
548
254
Trophies
15
Na al wat berichten op forum geplaatst te hebben, zal ik me dan ook maar hier even voorstellen.

Ik ben 23 jaar, master student Bedrijfskunde in Amsterdam en beginnend airsofter. Heb tijd geleden keer geskirmd met introductiedag van ACN en nu in nieuwe jaar besloten om toch gewoon zelf actief te gaan spelen. NABV is binnen en verwacht komende dagen me replica (G&G CM16 Raider 2.0E) te bestellen, als die leverbaar is bij Gunfire. Ondertussen nu al maand uitgebreid ingelezen over wat van belang is en hoe alles aan te pakken op dit forum en met Google.

Weet nog niet goed welke locaties ik meest zal gaan spelen. Heb geen auto, dus vervoer is nog wel een dingetje, daar met OV niet alle locaties even goed bereikbaar zijn. Was vorig jaar van plan om vooral RSL Assendelft te doen, maar dat veld is helaas gesloten. Buiten spelen trekt me wel meer dan CQB, maar zal ook dat binnenkort keer proberen in Leiden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en qlymax
Welkom! Al nieuws over die Raider 2.0 op gunfire? :p
 
Welkom! Over het reizen naar airsoft locaties heb ik het zelfde probleem. Ik ga nu altijd met de trein, en probeer daarna een lift te regelen vanaf het station. Dit lukt 9/10 keer en kan ik dus prima skirmen! Enige nadeel is dat je met veel te veel tassen in de trein zit wat heel vervelend is. Vooral als het druk is in de trein..

Over de replica kan ik niks aanraden! Maar kies een replica die je mooi vind, want de internals kan je altijd nog upgraden! Als je een Specna Arms koopt kan je niet de mist in gaan!
 
Welkom! Over het reizen naar airsoft locaties heb ik het zelfde probleem. Ik ga nu altijd met de trein, en probeer daarna een lift te regelen vanaf het station. Dit lukt 9/10 keer en kan ik dus prima skirmen! Enige nadeel is dat je met veel te veel tassen in de trein zit wat heel vervelend is. Vooral als het druk is in de trein..

Regel je dat met mensen die je al kent of via het forum oid?

@Leon , G&G zelf zegt dat Gunfire hem aankomende dagen geleverd zou krijgen, in Januari. Gunfire zelf wilde geen datum zeggen, behalve dat het "soon" was.
 
Regel je dat met mensen die je al kent of via het forum oid?

@Leon , G&G zelf zegt dat Gunfire hem aankomende dagen geleverd zou krijgen, in Januari. Gunfire zelf wilde geen datum zeggen, behalve dat het "soon" was.

Dat gaat meestal op het forum, maar ondertussen ken ik al wat mensen. Dus kan ik vaak met die mensen meerijden.
 
Verstandig J haha. Geduld loont in dit geval. Welkom op het forum, zie ook eens mijn beginnershandleiding voor meer informatie
 
Verstandig J haha. Geduld loont in dit geval. Welkom op het forum, zie ook eens mijn beginnershandleiding voor meer informatie

Had ik al uitgebreid naar gekeken Maffo! Zeker de website van airsoftpal (?) en de engelse website met uitleg over alle onderdelen vond ik zelf erg interessant ook. Ik ben niet mega technisch van nature aangelegd, maar wel altijd heel nieuwsgierig hoe het werkt. Zal ongetwijfeld een gearbox ermee gaan verpesten, maar ben altijd geinteresseerd in kleine "tweaks" en weten hoe iets nou precies werkt.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op t forum! Kom je uit de buurt van Leiden? Kan je altijd een keer mee rijden als we gaan airsoften ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Welkom op t forum! Kom je uit de buurt van Leiden? Kan je altijd een keer mee rijden als we gaan airsoften ;)

Amsterdam-West, maar ik rijd graag mee altijd en vind prima uiteraard om ff naar station leiden te reizen of ander station!
 
Welkom! Leuk dat je naar aanleiding van onze dag besloten hebt te starten met de sport!
 
Hé, welkom! Vervoer is zelden een probleem. Als je het Skirms-topic in de gaten houdt en aangeeft dat je ook graag komt maar vervoer zoekt, is er altijd wel iemand die je graag oppikt op een station in de buurt.

Zo staat @NielsHoffland al enkele maanden bekend als het meeliftsletje en heeft 'ie al bij het halve forum in de auto gezeten en onze speakers vervuild met Pap en Pudding. Rare mensen die Brabanders..
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman