De leek stelt zich voor

Dutchfail

New Member
6 okt 2016
4
6
Trophies
3
Goede middag allen, (deze post zal erg lijken op die van Thomas)

Ik ben Jasper, 22 jaar oud en bezig met afstuderen voor mij opleiding commerciële economie. Ik ben sinds het begin van de zomervakantie beetje aan het zoeken naar een nieuwe bezigheid. Ben van mijzelf erg sportief (lees fanatiek), speel al 16 jaar volleybal, 5 jaar beachvolleybal en genoeg andere sporten geprobeerd. Ondertussen genoeg filmpjes, tutorials, replica's etc. gekeken en gelezen. En het begint steeds meer te kriebelen om eens te proberen. Wil dan ook ontzettend graag mee 29 okt. naar de introducé dag, probleem daar is dat ik geen vervoer die kant op heb (OV is niet te doen). Maar daar over meer in een andere post.

Ben woonachtig in Utrecht, heb 1 keer geschoten met airsoft (een keer met vrienden via vakantieveiling) en verder game ik graag. Voornamelijk strategy games en shooters waar teamwerk voor nodig is. Wil je meer weten over mij, vraag het gerust. Ik zal de komende tijd wat meer actief worden op dit forum.

Groeten,
Jasper!

Laatst bewerkt:
Beste Jasper, welkom op het forum! Sorry, ik moest even lachen vanwege het ontbreken van een komma in de eerste zin (het lijkt alsof je al héél lang bezig bent met afstuderen :D).

Ik ben zelf ook aan het airsoften gekomen door een introductiedag van ACN eerder dit jaar en inmiddels NABV lid en de trotse eigenaar van 4 replica's (1 rifle, 1 sniper en 2 sidearms).

Tip: neem naar de introdag goede, hoge schoenen met een diep profiel mee. Voor de rest wordt alles geregeld en zul je een hele dag vermaakt worden met afwisselende missies!

Wat betreft vervoer, er zullen voldoende andere forumleden naar Ulicoten gaan die je ergens kunnen oppikken, Utrecht is niet bepaald afgelegen dus dat zal geen probleem zijn. Gewoon een postje maken in het topic over de introdag en het komt vast goed :)

Welkom Jasper!

Ik hoop dat de introdag je gaat bevallen, maar ik ben bang dat het je veel geld gaat kosten in de toekomst.
Alvast veel sterkte met deze nieuwe verslaving.

• Leuk
Waarderingen: Arjan
He-he Foodie88, heb het gelijk aangepast. Nauwkeurigheidsfoutje :p
Thanks voor de tips zal er rekening mee houden. Ik ga ook gelijk een reactie plaatsen op het topic.

Hopelijk heb ik met februari een vaste baan en dan kan het wel wat leiden :)

Welkom jasper,

Geweldig om te zien dat steeds meer mensen erbij komen hier op het forum :)

Veel plezier verder met deze geweldige verslaving.

He Jasper, lijkt inderdaad wel wat op mijn post haha. Als je wil kan je mee rijden naar de intro dag in Ulicoten, ik rij alleen vanaf Utrecht dus er is nog plek.

• Leuk
Waarderingen: Jan en BoomSmurf
@thomastoren: Top om te zien dat er meteen mensen zijn die de helpende hand bieden. @Dutchfail: welkom op dit forum en bij je nieuwe verslaving. Zoals je ziet zijn de airsofters hier op het forum (en in het algemeen) aardige lui die graag klaarstaan om anderen te helpen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum @Dutchfail zo als @BoomSmurf al zegt wij airsofters helpen zoveel mogelijk mensen en als je op een skirm iets aan iemand vraagt is er altijd wel iemand die je kan helpen. Veel plezier in onze mooie sport en tot de 29ste

Welkom!!

Nog iemand die naar de introdag gaat, toppie!

En fantastisch dat je gelijk een ritje aanbied thomas :3