De naam is Rick

30 jul 2017
5
4
Trophies
2
Goedeavond allen! Ik zal me even voorstellen mijn naam is Rick van de Mars en ben hier terecht gekomen via 1 van mijn goede vrienden Robbert. Vandaag voor het eerst mee gedaan bij de missie Bunkerhill in Daarle. Was een echt toffe skirm!

Ben zelf 24 jaar oud en ben in contact gekomen met airsoft een aantal jaar geleden. Heb er toen veel over gelezen maar nooit echt wat mee gedaan. na het veel spelen van het spel Arma 3 heeft Robbert mij overgehaald om mee te gaan doen aan airsoft. Heb er tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad!

Ik ben ook via Robbert en zijn vriendin Alissa in contact gekomen met een aantal mensen van A.C.N. tijdens dit weekend.

Ik hoop dit nog jaren met heel veel plezier te mogen doen

Als er vragen zijn stel deze dan ook gerust!
 
Welkom op het forum! Mooi dat het virus jou ook te pakken heeft ^^
Heb je je al aangemeld bij de NABV? ;)
 
Welkom!

Afhankelijk van welke mods je gespeeld hebt in Arma, mis ik toch wel heel erg het nooit moe worden uit de game :p
Zou niet verkeerd zijn om dat tijdens airsoft the hebben ;)

Wie weet tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Welkom op het forum! Mooi dat het virus jou ook te pakken heeft ^^
Heb je je al aangemeld bij de NABV? ;)
heb zeker me al aangemeld heb zelf alles al :) afgelopen weeken bij bunkerhill eerste skirm gehad met 2 vrienden die ook op het forum zitten (Robbert en Alissa)
 
Welkom!

Afhankelijk van welke mods je gespeeld hebt in Arma, mis ik toch wel heel erg het nooit moe worden uit de game :p
Zou niet verkeerd zijn om dat tijdens airsoft the hebben ;)

Wie weet tot op het veld!

hahahaha nou speel veel wasteland op arma 3 maar heb ook wel in verschillende realism clans gezeten hahaha. Daarnaast helemaal mee eens dat je nooit echt moe word in wasteland mod XD
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Hee Rick, Welkom op het Forum!! Staan trouwens nog een paar vette foto's van jouw op de fb van 3division van afgelopen weekend :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick van de Mars
Welkom op ons forum.
En bedankt voor je support afgelopen BH om de SFRT voorgoed te verslaan.
Was een topweekend. :D