De opkomst van de magazine adapters

MauriceV92

Well-Known Member
22 aug 2018
268
191
Trophies
12
Hallo!

Je ziet ze op het veld nu steeds vaker, van die creaties waarbij Hi Capa's of Glocks tegenwoordig gevoed worden door M4 magazijnen.
Of M870 shotguns met een MP5 magazijn.

Door merken als TAPP en Primary Airsoft zijn die aardig in opkomst maar wat is nu de beste?

In belgië zie je bijvoorbeeld vaker deze:
https://www.airsoftshop.be/nl/creeper-concepts-modular-m4-adapter-magazine-hi-ca.html

Wat zijn jullie bevindingen?

Denk dat de hardcore MilSim'er dit misschien helemaal kut vind maar ik vind het eigenlijk wel een leuke ontwikkeling!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Heb deze informatie enkel van team mates, hoewel ik zelf een tapp drum heb voor de Hi capa.
De drumm van tapp werkt erg goed en heb er niks te klagen over tot nu toe. Hoe lang hij mee gaat weet ik nog niet. Heb hem zelf nog niet zo lang. Tot nu toe lijkt hij tenminste ideaal voor mij. Buiten allemaal wat realistischer, maar binnen wil ik gewoon lekker kunnen knallen zonder heisa.

De tapp m4 adapters brachten bij mn teammates wel wat problemen. (zowel feeden als uberhaupt werken)
Zijn beide nu volgensmij overgestapt op primary airsoft. Deze moet je zelf aan een magazijn bouwen, maar zijn qua kwaliteit wel echt superieur.

@Bax : vertel er eens iets meer over haha
 
Tja, zoals ik zeg. Persoonlijk hou ik dit aan: Buiten alles lekker realistisch, binnen wil je soms gewoon lekker knallen en niet te veel nadenken. En als mensen outdoor ook met een drum of een hi cap rond lopen, so be it.

Of dat dan is met een flashmag of hi cap in je aeg of een midcap onder je pistol.
Ik kan er niet wakker van liggen. Uiteindelijk is het belangrijk dat je lol hebt toch?

Als je naar een open cqb of speedqb skirm gaat om te milsimmen is het ook een kwestie van je verwachtingen bijstellen denk ik zo. Er zijn genoeg organisaties die bijvoorbeeld ook tacsims doen. Dan is het weer een heel ander verhaal en zal je zulke taferelen ook niet zien.
 
Wil je veeeeeeel bb’s? Pak lekker een LMG.

Wil je lichtgewicht en mobiel zijn? Pak een pistol.

Het hoeft echt niet allemaal helemaal “echt” te zijn, maar een pistol met een M4 mag krijg ik toch wel darmkramp van om het maar netjes te zeggen...

Wat hij zegt.
 
Haha heerlijk dit.
De airsofter steekt immers nooit zijn mening onder stoelen of banken.
Ik denk dat dit soort ontwikkelingen alleen maar goed zijn.

Meer spelers betekend meer omzet, betekend een grotere markt, betekend meer gadgets en velden wat voor een natuurlijke splitsing zal zorgen. Ik verwacht over een tijdje geen opgedoste speedsofters meer bij een woodlands skirm.
Andersom wellicht ook niet.

Anyhow, Ik kwam Black Variable tegen op internet.
Dat is een ombouw voor je bestaande magazijn maar geen HPA aansluiting.
Je klikt er gewoon een M4 onder op vast zoals je bij de TAPP en Primary Airsoft dingen ook ziet maar dan gewoon vanuit het gas reservoir.
Voordeel is dat dit ding maar 35,- dollar kost.
Niet ideaal als je de hele dag gaat skirmen maar als je bij speedsoften wel een groot magazijn wilt maar geen HPA tank zou dit wel eens wat kunnen zijn.
 
..
Anyhow, Ik kwam Black Variable tegen op internet.
Dat is een ombouw voor je bestaande magazijn maar geen HPA aansluiting.
Je klikt er gewoon een M4 onder op vast zoals je bij de TAPP en Primary Airsoft dingen ook ziet maar dan gewoon vanuit het gas reservoir.
Voordeel is dat dit ding maar 35,- dollar kost.
Niet ideaal als je de hele dag gaat skirmen maar als je bij speedsoften wel een groot magazijn wilt maar geen HPA tank zou dit wel eens wat kunnen zijn.

Ik had met 50 rd mags al dat bij een graad of 10 en een keer snel schieten je net niet alle bbs af kan vuren. Meer bb's met dezelfde hoeveelheid gas heeft toch niet veel nut?
 
Zoals eerder vermeld ga voor de Primary airsoft adapter, de rest is echt meuk die vanzelf kapot gaat of vanaf moment 1 problemen geeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix en sherlockzor