Degelijke backup primary

anti revolutionary garble garble
:) (p.s.: je hebt helemaal gelijk hoor, maar goed de ak is niet gemaakt om een sluipschutter te zijn, maar om goed te schieten binnen 200/300 meter. Dat, doet het prima :). )

Anyway, als je iets simpels en goed werkends wilt dat m4 mags neemt, kan je zoals rebel zegt echt niet mis met een specna arms. Ik heb recent nog 1 van hun gearboxes open gehad. Echt uber uber degelijk. Zelfs over hun kleur schema is nagedacht haha (zwarte gb, blauwe onderdelen).

Je zou ook naar een ares amoeba kunnen kijken, zoals deze: https://gunfire.pl/product-eng-1152208286-AM-006-Submachine-Gun-Replica.html
Klein, heel degelijk en op het moment in de uitverkoop bij gunfire.
 
Hm,als j nog 2 weekjes geduld hebt dan kan ik je alles vertellen over de APS ASR 116. (Taitaigun)
 
Ik heb onlangs een LCT m4a1 als back-up gekocht. Deze replica heeft nu 1 skirm gezien en functioneert erg goed. Standaard 6.02mm barrel en voor mijn gevoel was hij accurater dan een standaard APS ASK209 en standaard CYMA CM045A (daar heb ik toevallig mee vergeleken). De externals zien er keurig en degelijk uit alleen vond ik het jammer dat bolt-stopper er een beetje losjes bij hangt en niet functioneel is.

Ik heb de replica bij fire-support.co.uk gekocht en inclusief verzenden was het ongeveer €165
 
Ik heb onlangs een LCT m4a1 als back-up gekocht. Deze replica heeft nu 1 skirm gezien en functioneert erg goed. Standaard 6.02mm barrel en voor mijn gevoel was hij accurater dan een standaard APS ASK209 en standaard CYMA CM045A (daar heb ik toevallig mee vergeleken). De externals zien er keurig en degelijk uit alleen vond ik het jammer dat bolt-stopper er een beetje losjes bij hangt en niet functioneel is.

Ik heb de replica bij fire-support.co.uk gekocht en inclusief verzenden was het ongeveer €165

Ik bedoel je vergelijkt ook twee totaal andere segmenten dus is niet heel raar dat een LCT beter performed dan een APS of CYMA, maar als je voor die prijs een LCT op de kop kan tikken dan is dat ook zeker een aanrader als back up.