Ik had kingkong mosfet en moest deze zelf helemaal afstellen. dit lukte voor 90%. maar hardwired ging hij automatisch schieten (mogelijk door te warm solderen)Aw man, die L86 LSW lijkt me echt zo gaaf, ik hou me ten zéérste aanbevolen mocht je hem van de hand willen doen! :O
Waarom is het je niet gelukt om er een DMR van te maken?
Daarna bij de fireselector aanpassing gedaan met stukje metaal er tussen dat hij op singelshot bleef staan maar helaas ook dit werkte niet. ging in het begin goed maar uit eindelijk helaas niet.
Het klopt dat het voor light support weapon staat maar op engelse wiki is ook te lezen dat ze hem zo niet zijn gaan gebruiken omdat men de loop niet kan wisselen. Hierop is hij tijdelijk in gebruik geweest als marksman (op sommige foto's op britse leger FB posts kom ik hem nog wel eens tegen).Omdat de LSW voor light support weapon staat, die beschikken doorgaans niet over een single fire modus.
Misschien dat het door een mosfet zou kunnen. Maar weet ik niet zeker omdat er waarschijnlijk ook geen cut off leaver in zit.
Daarom ook mijn keuze om er dmr van te maken. maar ik ren toch te snel naar voren dus dat werkt niet voor mij