Degelijke backup primary

Aw man, die L86 LSW lijkt me echt zo gaaf, ik hou me ten zéérste aanbevolen mocht je hem van de hand willen doen! :O
Waarom is het je niet gelukt om er een DMR van te maken?
Ik had kingkong mosfet en moest deze zelf helemaal afstellen. dit lukte voor 90%. maar hardwired ging hij automatisch schieten (mogelijk door te warm solderen)
Daarna bij de fireselector aanpassing gedaan met stukje metaal er tussen dat hij op singelshot bleef staan maar helaas ook dit werkte niet. ging in het begin goed maar uit eindelijk helaas niet.


Omdat de LSW voor light support weapon staat, die beschikken doorgaans niet over een single fire modus.
Misschien dat het door een mosfet zou kunnen. Maar weet ik niet zeker omdat er waarschijnlijk ook geen cut off leaver in zit.
Het klopt dat het voor light support weapon staat maar op engelse wiki is ook te lezen dat ze hem zo niet zijn gaan gebruiken omdat men de loop niet kan wisselen. Hierop is hij tijdelijk in gebruik geweest als marksman (op sommige foto's op britse leger FB posts kom ik hem nog wel eens tegen).
Daarom ook mijn keuze om er dmr van te maken. maar ik ren toch te snel naar voren dus dat werkt niet voor mij :D
 
Mij is het wel gelukt om de auto functie te blokkeren op de L85.
Heb een klusje aan de onder kant geplaatst.
Zit al zeker een jaar prima op zijn plaats en doet wat die moet doen.
 
Bij mij dus tijdelijk. Dus mocht ik m weg doen en iemand wil er alsnog dmr van maken dan weet ik naar wie ik m door moet sturen ;)
En komt er weer dmr dan op gas en net als britse leger nu gebruikt. Is alleen m4 type
 
Ik heb zelf ook een aps replica gehad en zoals hierboven beschreven: haal de kwaaltjes eruit en dan heb je een leuke replica! Body is gewoon degelijk en kan een stootje hebben, internals zijn "oke". Veelste vet in mijn geval..
 
B9y_HV3IgAAXlnD.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo, Ties en Vladimir
@Stey heeft helemaal gelijk =P
Ik voel me een stuk gelukkiger sinds mijn m4 verkocht is en ik alleen nog maar AK's heb <3

@Rebelattack who needs crap like that.. Real Russians have red dot eyes :cool:
 
De schutter mag dan zuiver kunnen schieten,de AK is van nature onzuiver.
Door de simpele bouwtechniek en de ruimere toleranties van de onderdelen zit er in een AK meer speling die de zuiverheid van het schot be'invloeden.
Zeker ten opzichte van westers spul zoals bijv.de M4 waar de toleranties veel nauwer zijn waardoor een grotere mate van doelgerichtheid behaald word.
Nadeel van die veel strakkere toleranties is dat als er vuil of zand tussen de bewegende delen van wederom bijv.de M4 terecht komt hij dan ook al gauw weigert te schieten.
Dat zal met een AK veel minder snel het geval zijn.

Nu kunnen wij airsofters niet veel met die kennis want bij ons zijn alle replica's op dezelfde techniek geschoeid.
Blijft over persoonlijke smaak; ik assosieer AK's altijd met "the BAD guys" en M4 en aanverwant spul als "de goeien".
Deels een beeld opgeroepen door Hollywood,deels ook door de werkelijkheid.
Kijk maar eens naar een film als 44 minutes.
Waargebeurd verhaal van 2 bankrovers die met AK's de politie het leven zuur maakten.

Dat heeft mijn visie over AK's be'invloed en mij zal je dus niet snel met welk russisch spul dan ook zien lopen.
Dat gezegd hebbende wil ik wel even erbij vertellen dat ik de AK wel een bijzonder waipen vindt.
Geboren uit de stg.44 van de duitsers en ge'evolueerd tot het hedendaagse moderne platform en vele varianten maakt het tot 1 van de markantste iconen in de wereldgeschiedenis.:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en ChaoSState
Even opmerkend dat je een G&G F2000 hebt met G&G mags. Zijn dit niet de G&G Stanag mags die andere afmetingen hebben dan de standaard Stanag type mags? Een maatje van mij heeft namelijk een G&G T418 die alleen G&G Stanag mags slikt omdat die een veel grotere afmeting hebben dan de andere merken.
 
Even opmerkend dat je een G&G F2000 hebt met G&G mags. Zijn dit niet de G&G Stanag mags die andere afmetingen hebben dan de standaard Stanag type mags? Een maatje van mij heeft namelijk een G&G T418 die alleen G&G Stanag mags slikt omdat die een veel grotere afmeting hebben dan de andere merken.

Ik heb G&G plastic m4/stanag mags en 1 metalen m4/stanag mag zonder merk, allebei de type magazijnen deden het netjes in de F2000.
 
Ik heb G&G plastic m4/stanag mags en 1 metalen m4/stanag mag zonder merk, allebei de type magazijnen deden het netjes in de F2000.

Ahh gelukkig. Nee ik denk ik zeg het even voordat je heel veel geld uitgeeft aan iets wat niet past. :p
 
Hmm, misschien toch maar een M4 (backup)
G&G CM18 MOD1 vs APS ASR117?
 
Hmm, misschien toch maar een M4 (backup)
G&G CM18 MOD1 vs APS ASR117?

Zou ik voor de g&g gaan. Aps is opzich wel okay ish, heeft wel wat liefde en aandacht nodig uit de doos. De g&g is gewoon batterij erin doen en knallen met die handel :)
 
G&G CM18 is niet de beste van G&G though, waarom geen Specna SA-03? Heb je ook een Mk18 maar dan full metal en met die setup (300mm barrel) kan je leuke dingen doen qua upgrades.