Let op dit is een grapje (voor dat t OM me aanklaagt)
We moeten het hele park afhuren als t klaar is en dan gaan airsoften. Als bedankje dat Nederlands mooiste airsoft locatie is vol gebouwd. zal toch geen nachtbewaking zijn...
Kost je wel de borg
Let op dit is een grapje (voor dat t OM me aanklaagt)
We moeten het hele park afhuren als t klaar is en dan gaan airsoften. Als bedankje dat Nederlands mooiste airsoft locatie is vol gebouwd. zal toch geen nachtbewaking zijn...
Haha ... ja dat is een bekende link.
Vraag me af hoe ze dat met financieren gaan doen! Als je ziet hoeveel er nog gemaakt moet worden :0Ziet er gaaf uit.. Ben alleen bang dat dat weer een plywood dorp gaat worden..En niks heeft zo veel sfeer dan een verlaten gebied... Dat kan je bijna niet nabouwen. Dat was het gave van D19 de bungalows die half ingestord zijn enz. enz.
Edit: gelezen dat het betonblokken met Vurenhout word.. Maar nog steeds geen volledig gebouw
Vraag me af hoe ze dat met financieren gaan doen! Als je ziet hoeveel er nog gemaakt moet worden :0
Ziet er gaaf uit.. Ben alleen bang dat dat weer een plywood dorp gaat worden..En niks heeft zo veel sfeer dan een verlaten gebied... Dat kan je bijna niet nabouwen. Dat was het gave van D19 de bungalows die half ingestord zijn enz. enz.
Je zou toch zeggen dat organisaties dit ook weten en eerder opzoek gaan na zo'n verlaten locatie dan iets bouwen. Snap nog steeds dat het niet makkelijk is met alle regels van de NABV en overheden. Maar er zijn toch genoeg fabrieken, kantoren en andere terreinen waar ze iets mooiers van kunnen maken dan een plywood dorp.
Zou daar best extra geld voor over hebben.
Wie gaan er eigenlijk allemaal heen, naar de laatste skirm op Gasselte?
Het is voor mij redelijk ver, dus twijfel nog.
Aan de andere kant ben ik er zelf mijn gehele airsoft carrière nog nooit geweest, dus het zou zonde zijn als ik niet weet wat ik al die jaren gemist heb wanneer het te laat is.
Wie gaan er eigenlijk allemaal heen, naar de laatste skirm op Gasselte?
Het is voor mij redelijk ver, dus twijfel nog.
Aan de andere kant ben ik er zelf mijn gehele airsoft carrière nog nooit geweest, dus het zou zonde zijn als ik niet weet wat ik al die jaren gemist heb wanneer het te laat is.