DoriDoriAirsoft laat van zich horen!

16 mrt 2016
6
2
Trophies
2
Hallo allemaal,

DoriDoriAirsoft laat van zich horen, ook hier!

DoriDoriAirsoft is een manier hoe ik mijn kennis en ervaring met Airsoft met anderen deel. DoriDori89 is mijn gametag dus misschien kennen jullie mij vanuit het veld. Al speel ik niet zo vaak ivm tijd tekort. Maar als ik speel is het voornamelijk bij RSL Airsoft in Assendelft of B&A.

DoriDoriAirsoft heeft een Facebook pagina waar vooral tips en tricks worden gepost om je Airsoft gear of replica te modden of personaliseren met daarbij aansluitend een Youtube kanaal met voornamelijk tutorials hoe ik dat gedaan heb.

De tips&tricks, tutorials en bijna alles wat ik maak en post is budget gerelateerd zodat iedere airsoft speler, beginner of pro, gebruik kan maken van mijn kennis en ervaring die ik met iedereen deel.

Dus check eens DoriDoriAirsoft Facebook

Of natuurlijk het DoriDoriAirsoft Youtube kanaal.

Welkom! En leuke fb pagina trouwens :smiley:
Ik ben wel voor de budget aanpassingen zoals die met teflon tape. Dat had ik al ergens gelezen, maar ik wist niet dat het ook echt hielp!
Hoop meer goeie tips van je te horen :smile:

Volgens mij heb ik je op dat andere forum "gezien"... naam komt mij in ieder geval bekend voor.

Welkom, en have fun.

Ook hier welkom had je video over de spyder breakdown bekeken en dit zal een van de vele videos zijn die me straks zullen helpen als ik mijn eigen G&G uit elkaar ga halen om de gearbox aan te passen. Ik moet alleen dan de gearbox nog open trekken voor het shimmen en vervangen van dingen :).

Hey Guys,

fijn dat jullie mijn werk waarderen en mooi dat jullie er ook wat aan hebben! Daar gaat het ten minste om! :smiley:

En ja ik ben ook actief op het airsoft forum. :wink:

Glad to see you here on this valuable forum Dori, go ahead man and keep up!
Thank you for drive me home in last time much appreciated :)

Hey DoriDori!

Tof dat je ons forum hebt gevonden! Even twee video's gekeken van je kanaal, leuk gedaan! Mooi filmwerk en duidelijke video's. Kudo's!