Een beginner in Haarlem

Jesse91

New Member
26 sep 2019
1
0
Trophies
1
Beste airsofters,

Ik ben Jesse, 28 jaar, en woon sinds een jaar in Haarlem. Ik wil graag kennis maken met Airsoft. De handleiding voor beginners heb ik doorgenomen, en ben alleen maar enthousiaster geworden.

Helaas ken ik niemand uit de omgeving die Airsoft doet, dus via deze weg zoek ik gezelschap om een keer mee te kunnen. Hierbij zou het fijn zijn als ik, als een echte beginner, spullen zou kunnen lenen om zo kennis te kunnen maken met de sport, voordat ik enkele honderden euro's aan een uitrusting besteed.

Ik hoop dat iemand, of een groepje, mij op weg wilt helpen!

Groet,
Jesse
 
Welkom op het forum!
Ikzelf kom uit de regio Nijmegen, anders had ik je wel een keer willen meenemen.
Sommige velden hebben ook rental gear
Goed om te horen dat je de beginnershandleiding hebt doorgenomen!
 
goede morgen jesse,
ten eerste welcome bij de club ik hoop dat je hier veel kan leren.
over het airsoft proeven is het gewoon ook mogelijk om bij skirms en de kleinere velde gear te huren. ik heb dit ook jaren gedaan voor ik de stap heb gemaakt om me eigen gear en replica's te kopen. rental replica's zijn niet altijd zo goed maar er zal vast wel iemand op een skirm lopen die je wel kan laten proeven met schillende AEG's en pistols zo dat als je een stap gaat maken om eigen gear en replica's te verzamelen dat je wel een beetje weet wat je wel en niet fijn vind

verder wens ik je veel plezier in de mooie wereld van airsoft
 
Welkom op het forum. Er zijn hiet zat gezellige mensen bij wie je vast wel aan kunt sluiten.
 
welkom op het forum! Kijk vooral bij de skirm threads. Als iemand over een skirm post, zou je kunnen vragen of iemand die daarheen gaat je mee wilt nemen.