Een enthousiasteling uit Twente

Lionear

Active Member
22 feb 2018
38
10
Trophies
5
Hallo allemaal,

Ik ben Rick (31 jaar) kom uit Almelo en volg al een geruime tijd de Airsoft sport en telkens als ik er iets van zie wordt ik toch weer enthousiast. Heb nog geen ervaring met het skirmen zelf maar heb al eens met werk een event gedaan wat erg leuk was.

Op zaterdag 24 maart zal ik mijn eerste ervaring als introduce hebben bij Bunker Hill in Daarle en kijk er nu al na uit en hoop dat de ervaring zal zijn wat ik er van verwacht.

Hebben jullie nog tips voor een beginneling zodat ik niet compleet nat ga? ;)

Groet,
Rick
 
Welkom op het forum, Rick.

Tips voor een nieuweling? Niet geraakt worden. :p
En nog veel belangrijker, niet alles serieus nemen en plezier hebben in het skirmen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lionear en Martinolie4
Welkom op het forum, Rick.

Tips voor een nieuweling? Niet geraakt worden. :p
En nog veel belangrijker, niet alles serieus nemen en plezier hebben in het skirmen.

Dat lijkt me inderdaad wel een goed advies ;). Maar denk dat het wel moet gaan lukken haha.
 
Welkom Rik! Bunker Hill is gelijk een mooie locatie om voor het eerst heen te gaan! Veel plezier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lionear
Welkom op het forum!
je zou bijv even kunnen kijken voor een kaart om je alvast voor te bereiden op de locatie. dan weet je tenminste waar ze het over hebben als je iets hoort.

ze hebben daar namelijk enkele bunkers en wat andere locaties met een naampje.

voor de rest lekker los gaan en genieten van je dag:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Lionear
Welkom op het forum!
je zou bijv even kunnen kijken voor een kaart om je alvast voor te bereiden op de locatie. dan weet je tenminste waar ze het over hebben als je iets hoort.

ze hebben daar namelijk enkele bunkers en wat andere locaties met een naampje.

voor de rest lekker los gaan en genieten van je dag:D
Bedankt voor de tip, had wel gezien dat er een kaart op hun website stond met wat informatie maar denk dat je deze niet bedoeld?
 
Bedankt voor de tip, had wel gezien dat er een kaart op hun website stond met wat informatie maar denk dat je deze niet bedoeld?

ja die bedoel ik. als je die beetje bestudeerd zal je straks merken dat je wat meer meekrijgt omdat je ongeveer weet hoe en wat. maar uiteindelijk moet je er een keer gespeeld hebben om het terrein echt te snappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Lionear
ja die bedoel ik. als je die beetje bestudeerd zal je straks merken dat je wat meer meekrijgt omdat je ongeveer weet hoe en wat. maar uiteindelijk moet je er een keer gespeeld hebben om het terrein echt te snappen.

Jup, vooral de volgorde en lokatie van de S- en A bunkers zijn een bitch om uit elkaar te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Lionear
Maar na zo'n slordige 3 a 4 jaar BH spelen begint er toch wel iets van te blijven hangen in de grijze cellen.:rolleyes:
Welkom in deze te gekke sport.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lionear