Een ongelukkige ervaring

Dat is jammer zeg. Haha ik probeer wel naar de sportschool te gaan, maar ik vind dat zo achterlijk saai, dus dat lukt helaas niet altijd haha. Conditie is tot nu toe waardeloos, maar kan aan gewerkt worden! M.a.w. ja ik ga spierpijn krijgen haha. :blush:

Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van airsofters? Veel vragen, maar ik ben er nu toch haha...

Pff... er is volgens mij niet echt een gemiddelde leeftijd bekend... maar het gaat in ieder geval vanaf 18 tot zeker 70 (ik weet dat er een 70 jarige airsofter is).

Verschilt dus een hoop, en je zult een hoop leeftijdsgroepen zien tijdens een skirm :)

Ik denk dat dat rond de 25 ligt. Ik heb tot nu toe niet veel mensen boven de 40 gezien en er zijn heel wat jonge mensen (18-28) die airsoft doen.
Maar ik durf niet hard te zeggen wat de leeftijd is, want voor hetzelfde geld spelen er genoeg 25+ mensen mee en heb ik ze nog niet gezien :P

Behoorlijk divers dus, maar met iets meer jongeren. Ik ben zelf 20 jaar oud, dus dat er leeftijdsgenoten spelen is ook wel een voordeel. Dank jullie wel!

Ik ben wat ChaoSState een niet-jong persoon noemt... en toch voel ik me nog jong :p

Ik ben zelf 21 maar over het algemeen zit het gemiddelde qua leeftijd toch wel iets hoger, schat inderdaad ook 25+ jaar, misschien wel richting de 30. Mij interesseert dat niet zo leeftijd is maar een getal, Ik speel ook veel wargames (WW2 naspelen met geschilderde figuren) en daar ligt de gemiddelde leeftijd nog een stuk hoger. Je komt allemaal voor dezelfde hobby en daardoor is het over het algemeen een hele gezellige dag.

Ah oké! Dat is natuurlijk het belangrijkste, dat het leuk en gezellig is. Ik denk dat ik gewoon een introducé dag o.i.d. ga proberen om echte Airsoft mee te maken. :smiley:

Leeftijd is heel gevarieerd. Maar toch wel veel jonge gasten. Het is heel divers wat er rondloopt. Ook mensen die als millitair werken of bij de politie. Het spel bied strategie, beweging, buitenlucht, een uitlaatklep en natuurlijk de interesse in techniek van de diverse replica's. Zelf ben ik 53 maar ik ga binnenkort weer hobbelen hoor. En dan lekker 2 dagen naar de kl.... zijn. Introductiedagen bij Balls & Arows zijn altijd super gezellig.

Kudo's Chaosstate! Dat soort hulp zie ik graag op dit forum :3 Super! <3

Stey ook bedankt voor de tips in dit topic :D

Is er een datum waarop jullie ook naar Balls & Arrows komen? :P Als ik dan toch een dagje ga proberen, waarom niet vragen. :smiley:

nopompom.gif

nu voel ik me bijna oud..

gelukkig zijn @Peter en @Sander en @Michiel en @Frank-Peter en @Bjorn Groen allemaal ouder dan ik

static.gif

Hahaha ik denk dat ik het jonkie ben op het forum... :sweat_smile:
Leuk Chaos! Ik denk dat ik me dan ook ga opgeven voor die dag.

JordivE;20367 zei:
Is er een datum waarop jullie ook naar Balls & Arrows komen? :P Als ik dan toch een dagje ga proberen, waarom niet vragen. :smiley:

Ik ben nog genezende van een operatie... zodra mijn lichaam het toelaat sta ik weer in het veld.