Een skirm en dan...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
Ik gebruik zelf de Salomon Quest 4D 2 GTX, deze wordt overal de hemel ingeprezen. Is wel prijzig, maar dan heb je ook wat. Prima voor je Skirms, Milsims of gewoon lekker hiken door de bergen.

Edit: Novritsch gebruikt deze boots ook, en één van mijn favoriete youtubers betreft gear load-outs (echt militaire load-outs, maar hij vindt airsofters maar cosplay wimps) gebruikt deze schoenen ook voor lange dagen hiken met full gear.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik zit er aan te denken om Magnum lynx 8.0 te kopen

Ik heb vorig jaar de Lynx 8.0 in het zwart en de Lynx 8.0 SZ in tan gekocht en ik ben er meer dan tevreden over. Had eerst van die goedkope sniper boots van rond de 40 euro, maar daar die waren eigenlijk net iets te breed voor mijn voeten, waardoor mijn voeten eigenlijk te los in de schoenen zaten en daardoor had ik vaak pijnlijke teennagels aan het einde van de dag. Dat is met die Lynx schoenen een stuk verbeterd.

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Toen ik m'n loadout kocht tijdje terug (twee weken haha, lijkt alweer eeuwen geleden) heb ik de 101-INC tactical boots recon gekocht voor €82. Ze zitten geweldig en super goede stabiliteit. Gebruikt ze nu ook gewoon als werkschoen tijdens mij paar uurtjes op een kartbaan als ik les geef :)

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7